18 Temmuz 2012 Çarşamba

Yardım edin ;A;

Beyler bayanlar benim blogum kafayı sıyırdı.Bunu da sayarsak 4 yayın önce bi şablon değiştirdim ve içine ediliş o ediliş.Geberdi blog.Önce kimse tınmıyo sanmıştım ama farkettim ki yorumlar gelmiyomuş ._. Ayrıca değişikliklerim de kafayı yedi.Yaptıklarımı görmüyo blog. 

Of allahım delireceğim TAT Lütfen bir düzeltme yolu varsa bildiğiniz söyleyin ;_; Ben yorumlarınızı göremediğimden diyeceklerinizi Sheri'nin blogundan yayınlayabilirsiniz.

Şimdi ne halt etcem bilmiyorum ;_; Basit şablona döndürdüm ama hala göremiyorum yorumları.Zaten kullanmayı beceremiyodum şimdi tam oldu.Off pis iğrenç kaka blogger biyerlerine tükürmeme ramak kaldı!

Şuan da sizden yardım rica ediyorum,belki nasıl düzeltebilirim biliyorsunuzdur.Daha deneyimli olduğunuzu da ele alırsak.

Yorum yapmaya çalıştığımda şöle bir tablo ortaya çıkıyor:


Şablon değiştirmeden önceki yorumlara bakmaya çalıştığımdaysa;




Of allahım delireceğim TAT Lütfen bir düzeltme yolu varsa bildiğiniz söyleyin ;_; Ben yorumlarınızı göremediğimden diyeceklerinizi Sheri'nin blogundan yayınlayabilirsiniz.


-_- kendisi her gönderdiğiniz mesaj yavrucağa 5 krş katkıda bulunacak ;A; gibi hoş bir başlık koydu zaten.Görmemeniz imkansız.

Eğer düzelmezse burayı kapatıp yeniden bir hesap açacağım sanırım ;_; Öle olursa size haber veririm ama inşallah düzeltip kurturulurum.

Off Allahım nooolur düzelsin TTATT!Bir daha asla özel şablonlara elimi sürmeyeceğim!Basit şablonlarla ve arkaplanlarla yetineceğim ;A;!



2 yorum:

  1. Deneme deneme ;A; ben blogger konusunda pek deneyimli sayılmam cunku daha sene basından beri buradayım ;A; telefonda oldugum için nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum ama soz hele bir bilgisayara geçeyim ;A; umarım blogunu kapatmak zorunda kalmazsin ve umarım bu yorumu görürsün ;_;

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil