19 Temmuz 2012 Perşembe

Hede..Kurtuldum.Ha bir de karakterleri tanıtacağım =w=


Ben paçayı sıyırdım nan şlkd Blog normale döndü.Hepsi Ninja ve Sheri'nin yardımlarıyla sağolsunlar.Da düzelene kadar nasıl bir cinnet geçirdim anlatamam ._. Ama yok,töbe ettim anam.Bidaha ASLA htmllere dokunmam ben yalnız.Vallaha bulaşılmaz onlar .__. Blogu yine elden geçirip disney ya da ev hanımı havasına büründürdüm ki ne alaka BİLMİYORUM.Ben pembe bile sevmem ._. Yani düzgün tonlarını rahatlatıcı bulurum da yine de abarttım sanki bilmiyorum...15 saat uyuduktan sonra şuan 21 saattir ayakta bulunmaktayım ve Sheri'yle bıyıklı cosplayimizden sonra cidden geberme safhasına geldim.Blogu yeniden ayarlarken ayrı bir geberdim,playlistimi bile yorgunluktan acayip soft yaptım =A= Kısaca öldüm lan,öldüm yani. 

Neyse karakter tanıtımı vakasına gelirsek:

Random mandom iyi hoş da bir şey anlamıyorsunuz agalar llskdjlsk O yüzden karakter tanıtımıyla giriyor, ve bir yerlerimin yememesi gibi bir durum olmazsa olayı baştan yayınlamaya başlıyorum  ._. *nervous as hell*
Şuan baş karakterlerden başlayacağım =,= Eğer hikaye devam ederken yeni bir karakter varsa bölüm başında aynen bu şekilde karakterleri tanıtırım. Şimdilik ilk karşınıza çıkacak ve bilmeniz gereken karakterlerden giriyorum.

http://wildspiritwolf.deviantart.com/ Bütün dövmeler bu adresten.

BAŞ KARAKTERLER


Adı Soyadı: Selene --- (Soyad bilinmiyor)
Rumuzları:
Nightlion, (Herkes tarafından)
Nayt, (Sera ve Sultaniye tarafından)
N-Li ,(En-li akjdkla Ne-li gibi okunursa ölürdüm ne yapayım) (Herkes tarafından)
Luna , (James ve Nicki tarafından)
İkiz/Gemina, (Kate tarafından)
Kedicik, Prenses (Arinna tarafından)
Doğum Tarihi: 11.03.1994
Yaşı: 18
Burcu: Balık
Saç-Göz Rengi: Koyu kumral-Kehribar
Boyu: 1.76 cm
Kilosu: ee… Sanırım 56-57 gibi bir şey ._.
Irkı: Türk (Çerkez’e kayıyor)
Dövüş Aleti: Kırbaç ve Neko-te, Tırpan (Scythe’ın aylardır orak diye çevrildiğini sanıp daha bu sabah tırpan olduğunu öğrenince ağır bir çöküş yaşadım. [Gerçi muhtemelen biliyordum ve unuttum bu yüzden Ninja bana yine balık diyecek.])
Dövmesi: Leo (Aslan)

 da şöyle duruyor




Elementi: Aqua (Su)
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: Böcekler, jimnastik, gerçeklerle yüzleşmek, sayısal dersler
Sevdikleri/Hobileri: Arkadaşları, piyano çalmak, at binmek, yüzmek, müzik dinlemek, psikoloji&felsefe
Favori dersi: Edebiyat, Felsefe, Biyoloji
En sevdiği renk: Petrol mavisi
En sevdiği müzik türü: Alternative Rock, New Age,J-pop


~


Adı Soyadı: Aeolos James Ducas
Rumuzları:
James jaskldjl (Herkes tarafından)
Ceymz (Sanırım Sera ve Sultaniye tarafından =,=)
(Sera’nın koyduğu daha birçok kötü rumuz var ama onları yazmıycam ._.)
Bay Kuzu (Kate tarafından, insanların yanında söylediğinde James Kate’e saldırmıştı)
Doğum Tarihi: 07.09.1994
Yaşı: 17 de 18 o çaktırmayın U_U (Yok gerçekten 18 de bizim zamanda yazarsam 17 oluyo ._.)
Burcu: Başak
Saç-Göz Rengi: Koyu Kumrala kaçıyor-Yosun yeşili gözlü
Boyu: 1.87 cm
Kilosu: 70 ya da 67 gibi bir şey sanırım ._. (Kiloları hiç kararlaştırmadığımı fark ettim o yüzden şuan bir yerlerimden sallıyorum)
Irkı: İngiliz-Yunan
Dövüş Aleti: Kusarigama,Hunting Sword
Dövmesi: Lupus (Kurt)























 
Elementi:  İgnis (Ateş)
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: İnsanlar, yapay şeyler, acı yemekler, sözel dersler, gürültü, hastaneler
Sevdikleri/Hobileri: Yalnız kalmak, dalış yapmak, gitar çalmak, sevdiği birkaç insanla vakit geçirmek, stres topunu saatler boyunca duvara fırlatmak, doğada yürüyüşe çıkmak, çikolata
Favori dersi: Matematik&Geometri ve onların bütün alt dalları
En sevdiği renk: Beyaz
En sevdiği müzik türü: Bazen Alternative/Hard Rock ama yüksek çoğunlukla Grunge türü


~

Adı Soyadı: Hermione Kate Ducas
Rumuzları:
İkiz,Gemina (Nightlion tarafından)
Keyt,Çakma Megan Fox (Sultaniye tarafından)
Doğum Tarihi: 29.12.1995
Yaşı: 16 da 17 (aajdkla anladınız artık)
Burcu: Oğlak
Saç-Göz Rengi: Kömür siyahı, açık mavi
Boyu: 1.70 cm
Kilosu: 50 mi,51 mi öle makarna gibi
Irkı: İngiliz-Yunan
Dövüş Aleti: Çift başlı orak (Sheri bunu ilk dediğinde Çift başlı Burak anladım askdş),Kılıç
Dövmesi: Pardus (Leopar)






















Elementi: Terra (Toprak)
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: Özentiler, karanlık, güvercinler başta olmak üzere tüm kuşlar
Sevdikleri/Hobileri: Genel olarak her yemek ve tatlı, dans etmek, müzik, aşçılık (İnsanları zehirlemek)
Favori dersi:  Biyoloji
En sevdiği renk: Kırmızı ve Siyah
En sevdiği müzik türü: Rock’ın her çeşidi

~


Adı Soyadı: Burak --- (Soyad bilinmiyor)
Rumuzları:
 Hawkeye ( Genelde herkes tarafından)
Doğum Tarihi: 13.04.1995
Yaşı: 17
Burcu: Koç
Saç-Göz Rengi: Küllü kumral-Yeşil
Boyu: 1.82 cm
Kilosu: 71
Irkı: Türk (Çerkez’e kayıyor)
Dövüş Aleti: Ninja Hanger,Crossbow,Dagger
Dövmesi: Anguis (Yılan)























Elementi: İgnis
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: Yalancı ve ikiyüzlü insanlar, sıkıcı mekânlar, değer verdiklerinin incinmesi
Sevdikleri/Hobileri: Baharatlı yemekler, sevdiği insanları mutlu etmek, okçuluk, video oyunları
Favori dersi: Fizik ve Kimya
En sevdiği renk: Canlı tonlar
En sevdiği müzik türü: Belirli bir tür yok ama Rock ve Pop denilebilir ._.


Adı Soyadı: (Ad ve Soyad Bilinmiyor)
Rumuzları:
Sultaniye (Herkes tarafından)
Sulu (Yakınları tarafından)
Voddy’nin Annesi  (Partilerde kafayı bulup kötü gülüşler atmaya başladığında)
Doğum Tarihi: 30.05.1994
Yaşı: 18
Burcu: İkizler
Saç-Göz Rengi: Sarışın, Yeşil
Boyu: 1.68 cm
Kilosu: 58-60 gibi bir şey sanırım =_0
Irkı: Türk
Dövüş Aleti: Her türlü tüfek/tabanca
Dövmesi:  Draco (Ejderha)























Elementi: Aqua
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: Kaale alınmamak (bkz. Tınlanmamak, takılmamak),böcekler, insanların mal davranması, dövüş antremanları, .flow
Sevdikleri/Hobileri:Voddy (Vodka) ama genel olarak tüm içkiler,Ruslar,Ruhsatsız Uzi’si,bilgisayar oyunları (Assassin’s Creed,Skyrim ve GTA 4 manyağı)
Favori dersi: Matematik
En sevdiği renk: Lacivert
En sevdiği müzik türü: Her tarzdan bir şeyler seviyor

~

Adı Soyadı: Arthur Kirkland (Bu Hetalia’daki Arthur’a gelsin aslkdş Soyadı değişebilir)
Rumuzları:
Parti Kralı Efendimiz (Çömezler tarafından)
Voddy’nin Babası ( Partilerde alkol komasına girdiğinde ya da kızlara asıldığında)
Doğum Tarihi: --.--.1993
Yaşı: 19
Burcu: Aslan
Saç-Göz Rengi: Sarışın, Yeşil
Boyu: 1.84 cm
Kilosu: Hiçbir fikrim yok
Irkı: İngiliz
Dövüş Aleti: Her türlü tüfek/tabanca,Nunchaku
Dövmesi: Accipitrem (Şahin) (Küfür gibi duruyo lan Latincesi alksj)




Orda güneş olmayacak elbette =,=












Elementi: Terra
Durumu: İnsan/Bekçi
Sevmedikleri/Fobileri: Ciddiyet, okul ve dersler, içki perhizi
Sevdikleri/Hobileri: Parti, içki, rekabet, kızlar, İngiltere, Sultaniye
Favori dersi: Hiçbir dersi sevmiyor ama edebiyatta iyi
En sevdiği renk: ee… Bira sarısı vodka beyazı ajsdklj Şaka şaka, bilmiyorum
En sevdiği müzik türü: Bilmiyorum =,= Disko parçaları?

~


2 başkarakter daha var ama onlar sonra geleceğinden uyuzluk yapıp yazmıyorum şimdilik =W=

Adı: Arinna
Rumuzları:
 Buzlar Prensesi, Prenses (Damon tarafından)
Saç-Göz Rengi: Koyu kumral, kehribar
Boyu: 1.76 cm
Durumu: Karanlık Ruh-Nightlion’ın
Sevmedikleri/Fobileri: Damon ve James
Sevdikleri/Hobileri: Nightlion, eğlence, Damon’ı uyuz etmek, kediler, deri ve fazla açık giysiler, iğneleme (sarcasm)
En sevdiği renk: Siyah
En sevdiği müzik türü: Hareketli parçalar


Adı: Damon
Rumuzları:
Pislik, ruh hastası, dangalak öküz vb. (Arinna tarafından)
Saç-Göz Rengi: Koyu Kumrala kaçıyor-Yosun yeşili gözlü
Boyu: 1.87 cm
Durumu: Karanlık Ruh-James’in
Sevmedikleri/Fobileri: Arinna’yla kavga etmek, James onu zihninden attığından onunla dalga geçememek
Sevdikleri/Hobileri: Kızlarla yiyişmek, Arinna’nın ona sinir olması, partiler, James’i uyuz etmek
En sevdiği renk: Soluk tonlar
En sevdiği müzik türü: Metal, disko müzikleri

~

Ad Soyadı: Cécile Angeline Chevalier
Rumuzları:
Angeline (Rey tarafından, inadına Cécile demiyor)
Doğum Tarihi:--.--.1986
Yaşı:26
Burcu: Terazi
Saç-Göz Rengi: Platin sarısı, okyanus mavisi
Boyu:1.69 cm
Kilosu: 50
Irkı: Fransız
Dövüş Aleti: -
Dövmesi: Papilio (Kelebek) –Mühürlenmiş-





Buna zarf damgası gibi mühür basıldığını düşünün U.U










Elementi: Aura (Hava) –Mühürlenmiş-
Durumu: İnsan/Eski Bekçi –Mühürlenmiş-
Sevmedikleri/Fobileri: Angeline denmesi, geçmişinin öğrenilmesi, erkeklerin üstünlük taslaması, küçük çocuklar
Sevdikleri/Hobileri: Paris, Rey’in zor durumda kalması, Fransız filmleri, Creme Brulee ve Panna Cotta, kırmızı şarap
Favori dersi: Felsefe ve Geometri
En sevdiği renk: Lila
En sevdiği müzik türü: Klasik müzik

~



Ad Soyadı: Reyes Andreo Demario
Rumuzları:
Crétin,Reyes (Cécile tarafından)
Rey (Herkes tarafından)
Doğum Tarihi:--.--.1986
Yaşı:26
Burcu: Yay
Saç-Göz Rengi: Siyah, açık kahve
Boyu:1.84 cm
Kilosu: 74
Irkı: İspanyol
Dövüş Aleti:-
Dövmesi: Scorpio (Akrep) –Mühürlenmiş-




Yine zarf damgası basıyoruz =0=















Elementi: İgnis –Mühürlenmiş-
Durumu: İnsan/Eski Bekçi –Mühürlenmiş-
Sevmedikleri/Fobileri:  Küçük bebekler, zengin züppeler, romantik filmler, Cécile’in onu tınmaması, çocuklara ders vermek/derse girmek
Sevdikleri/Hobileri: Cécile’i sinir etmek, öğrencileri sinir etmek-Kısaca herkesi sinir etmek, Penelope Cruz, kavga/ dövüş, Küba’dan ithal puroları
Favori dersi: Her dersten nefret ediyor.
En sevdiği renk: Altın rengi, Gümüş rengi
En sevdiği müzik türü: Belirli bir müzik zevki yok.

Allahım bitti.

Valla ben sanki bir haltlar yedim gibime geliyor ama...Hadi hayırlısı.
Ayrıca ya çok uyumaktan ya da hiç uyumamaktan gebereceğim sanırım...Umarım öyle bir şey olmaz ._. Ya yarın,ya da ondan da yakın -adamın uykusu var- bir zamanda ilk bölümü koyacağım.Birazcık romantikus başlayacağından korkuyorum ya neyse ;w;" Ayrıca şiirlerime katlanmak zorundasınız.Ben fazla sıkılan bir insanım.

Uykum var demiş miydim.HADİ BAY BAY =0=


8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Vuu sevindim =w=
    Karakterleri beğendim gerçekten *-* Herkesin süper karakterleri var ya,benimkilerin hepsi çok salaklar gfdsdfgds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim .w.
      öyle deme yahu =_= niye salak olsunlar

      Sil
  4. Beni öldürmeni anlayışla karşılarım ama ben James ve Burak'a bayıldım hani .Q. onlara sarksam hayatım güvende olur mu ajshfbajhf birde abi hiç 15 yaşında karakter yok shbdhjasf o.o yani benim huyumdur illa bir yerde kendi yaşıtımı bulacağım bulmazsam olmaz o.o
    O dövmeler, özellikle Selene'nin ki, harika yahu ama ben o "mühürlenmiş" şeysini anlamadım .o. Ama artık hikayeyi en başından koyacağına göre öğreneceğiz jhdakushfgahjfbajhl çok mutluyum ;W; bide bide.... bu hikayenin adı ne heheh? =w="""" hani random olarak koymayacaksın ya o yüzden şeyettiydim o.o
    şablonunla ilgili sorunu halletiğine çok sevindim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unazo biz Sheri'yle yiycez seni asdjşasldkş Yamalarımızı sevip durma kızım bi hoş oluyoruz. -Çaktırma "Unazoaggg kyaaa TTwTT" oluyoruz- Hani valla öldürcez seni.Da sarılmaktan felan. Ben yine elleşmekten çok haz almıyorum da Sheri sana yamanırsa ölebilirsin O____O Ki muhtemelen öle olcak ._. Neyse biz Ninja'yla onu elimizden geldiğince uzak tutarız aldkşjask
      Ya 15 yaşında yan karakterler var o.o Da baya ileride geliyorlar ve genelde burası hep 16'dan felan başlayor 23'e kadar gidiyor.
      Mühürlenmiş lanetlenmiş demeh bebeym.Artık işlemiyorlar yani.
      Nehehe görecen adını <.<
      Sağol ben de çok mutluyum ;w; (Evet beni öldürebilirsin 10 bin tane satır yazdım..)

      Sil