16 Temmuz 2012 Pazartesi

Abuk Rüyalarım

Size bir tavsiye çocuklar:
Sakın ola,sabahın 8'inde Avenged Sevenfold'un baterisine ritim tutmayın.
Özellikle de bacağınızla.
Çünkü kulaklıklarınız takılı olduğundan bacağınızdan çıkan şapşap sesleri duyamıyorsunuz ve ansızın anneniz kapınızı açtığında boğazlandığınızı ya da odada başka birinin olduğunu düşündüğü ortaya çıkıyor...
Sadece öneri canım...Öneri yani.

Bir şeylerle meşgul olmazsam giderek kötü olacağım lan.Zaten garip bir rüya gördüm,şu Suriye/Savaş zıkkımı  beni etkiledi mi nedir..Ama yemin billah yaşadım o savaş psikolojisini ben rüyayla.Mal mısın diceksiniz de vallahi yaşadım abi.. Gerçek hayatta zırlıyo muydum bilmiyorum da rüyada boyuna ağlıyordum.Rüya görürken gerçek hayatta da ağlamak berbat oluyor zaten.İçiniz dışınıza çıkıyor,harbiden geberiyorsunuz.Gerçekten birşeyler olmuş da siz ağlarken zaman geri alınıp o anda siz uyanmışsınız gibi..

Valla bir okuldaydım ama...Benim okulum değildi o okul.Yine de lise bahçesiydi..Bi anda birileri geldi,maytap mıydı..ne maytapı lan =_= molotof kokteyli atmaya başladı bir grup.Bi şekilde ordan kaçtık -ben ne mantıksa helikopterdeydim zaten anacım f.f.- ama etraf kan gölü olmuştu.Kimin gebere kaldığını hatırlamasam da takmadığım birileri olduğundan eminim ama boyuna zırladım "hıı olamaz hayır ;A;" diye.

Sonra bi bara geldim asdjasl Orda Rusumsu bi oğlan buldum..Sevgilisinden mi ayrılmıştı .-. anlamadım.Beni uyuz ediyordu.Bende "daha demin okulumdan 4 kişiyi kaybettim susarsan hani.." gibisinden bişe dedim ve yine kezban gibi zırladım aldkaşsldkşl O da "pardon abla" oldu aslkdsşld

RÜYANIN GARİP KISMI BU DERSENİZ..IIH.BEKLEYİN

Sonra evime geldim =_= AMA NE MANTIKSA O MOLOTOFÇULAR DA BENİM EVİME GİRMİŞTİ.Sıra olmuşlardı..önce kafalarına silah mı ne doğrulttuysak laf dinliyorlardı da sonradan evi yakıp yıkmaya başladılar.Koşup biyere saklandım...Bir yandan annemle kardeşimi öteki odada bıraktığım için üç buçuk atarken telefondan 155'i çevirdim...

Bu numara kullanılamıyor dedi =_=

EVET BUNU DEDİ

Sonra haliyle "...NE" olup birkaç kez daha aradım.Birinde numara meşgul dedi...Birinde ben mi kapadım ay ne diyeceğimi unuttum diye ksşdlkasş Sonunda ulaştığımda kadın beni tınlamadı mı,anlamadı mı bilmiyorum da polisten hayır yoktu yani.Yalnız var ya,polisler ölümüne uyuz etti beni.Bir de nasıl bir arama telaşındaysam o kadar uğraşmıştım ki uyandığımda telefonumu kontrol etme ihtiyacı duydum gerçekten arayıp aramadığımı öğrenmek için...

Neysem.Dışarı çıkıp baktım sonradan molotofçu hacılar bacılar gitmişti...Zaten ne mantıksa biara kaçmak için balkonumdan atlamayı düşünüyordum ki SÜREKLİ RÜYALARIMDA BU SEÇENEKLE KARŞI KARŞIYA KALIP BAZEN DE YAPIYOR VE ACI ÇEKİYORUM =_________= İşaret mi lan bu.Ne istiyorsun evren benden?!

Sonra en mantıksızı olacak yine o okuldaydık..Ama bizim okulla başka bir okul savaş halindeydi biz askerdik öğrenci olarak =_= Fakat ne kafaysa herkes aynı alanda su savaşı gibi savaşıyordu..Zaten hangi okuldan olduğun anlaşılmıyor bir kere asldkslşad Biara gittik düşmana bizi kendi okullarından sandılar "...HIHI EVET" olduk -________- Ayriyeten onu geçtim  maç izleyip maç bittikten sonra savaşa döndüğü oldu adamların...

En sonunda nolmuştu,biz Ninja'yla gerçek hayatta da aynı okulda okuyunca rüyamda onunla  birlikteydim tabi.Naptım,kantinden Pringles ister misin mi ne dedim aslkaslşkdş Sonra barış oldu gibi bişe de söylememe gerek yok sanırım:

ÖLÜMÜNE ABUK RÜYALAR GÖRÜYORUM.

Ki ben cidden kendimi bildim bileli adam akıllı bir rüya gördüğümü sanmıyorum.Genelde çok rüya gören bir tip de değilim,ama ne zaman rüya görcek olsam saçma ötesi oluyor.Ha tamam,rüyalar zaten saçma olur.Sultaniye'nin pacman'den kaçtığı rüyaları vardı gülmekten öldüğümü bilirim.DA BENİM RÜYALARIN BİR SINIRI OLSA KİMSE ÖLMEZ BENCE.

İlkokul bebesi halimle şehre zombi çıkartan,babamın kafasını kesik gören, siyah bir ekrandan bir el çıkarıp "bana itaat et" dedirten -ki bundan nasıl etkilenmişsem beni hastaneye götürüp beyin dalgası zıkkımına mı ne baktırtmışlardı da hiçbişe hatırlamıyorum- bir malım ben.İleriki yaşlarımda da alice harikalar diyarına gidip orda YİNE babamın kendini öldürdüğünü gördüm,birinde bir düğünde babamı bir katil öldürdü gibi bişe oldu *nasıl görünüyor bilmiyorum ama HAYIR BEN BABAMI ÇOK SEVİYORUM ;A; YEMİN EDERİM.fakat hangi akla hizmetse dakka başı o ölüyor .-.*.Başka bir rüyada yine zombiler şehri ele geçirmişti ama HER YER çikolataydı...Koşuyordum yanımdan çikolata tavşanlar geçiyordu... Zaten ne mantıksa Sheri'nin evine koşuyordum -ev 25 km uzakta beyler,anlayın maraton koşucusuyum U_U- ki apartmana girdiğimde asansörlerinin de çikolatadan olduğunu ve onu yemeyi düşünüp sonra yere düşeceğim gibi bir mantık yürütmemi geçtim *Sheri bunu ona anlattıktan sonra "sakın asansör düğmemi yeme nayt!hayır o kattan uzak dur!" gibi güzel şakalar yaptı* Sherilere geldiğimde babası zombi çıktı ve tam ölecekken ben msnden kendi evime ışınlandım..

Bunun dışında evimin olduğu sokakta zifiri karanlıkta bir katilden kaçtım *ki ben ölümüne kötü koşarım lsdkl nedense rüyalarda süzülerek koşuyorum*, biara yine aynı sokakta puslu sisli bir gecede hayaletlerden kaçtım ama gel bak hayaletler meğersem kapı aralığından geçebiliyormuş...Allahtan tam s*çacakken uyanıyorum..

Ama neymiş efendim,bir yeşil alanlar,koyunlar kuzular,daş çocuklar filan...Yok abi bende böyle şeyler.En kötüsü hiçbi şekilde hayal dünyamı göremiyorum rüyalarda.Karakterlerimi filan..Rüyamda onları görsem ne güzel olurdu ama yok..Çok nadir insan görüyorum,ki eğer insan görürsem de bunun nedeni %98 onlarla kavga ettiğim ya da aram bozuk olduğundan kafama taktığım içindir.Onun dışında hep mıçık durumlardayım,hep s*çık durumlardayım..

Ha bir de  rüyalarda çıplak kalma durumu var,İSTERSENİZ ORAYA HİÇ GİRMEYELİM.Dayanılacak gibi olmuyor..

Uyku düzenim yine geri çevrildi,Batman hislerim geri döndü,yine bir yarasayım.Saat sabahın 10 u ve şimdi yatıyorum U_U Kim bilir,belkide cidden güzel bir rüya görürüm ;W;

Zaten teyzem pijamalarımın striptizci kıyafeti ya da playboy kızı gibi durduğunu söyleyip gülme krizine giriyor...Efkarlıyım.

(Evet,yazıya harika girdim ve harika bitiriyorum)

Not:Pijamalarım masum.Yanlış anlaşılmalar olmasın.




1 yorum:

  1. Abuk rüyalar..çoğunlukla rüya görmem ben de zaten,bir tane görürsem öyle abuk oluyor ki Aynştayn bile çözemiyor yani ._.
    Abartma dozunu (hehe kabartma tozu gibi oldu hghj) abarttım sanırım.Böyle yılda bir ilham verici güzel bi rüya görürüm.Uyandığımda da hatırlamam zaten ;m; *ağlar*

    YanıtlaSil