4 Temmuz 2012 Çarşamba

Azıcık musiki (müzik lan müzik)

Mirhaba ne yaparsınız? Biraz düşük sınıf bir gramer olacak ama ben müzikleri çoğ severim.Yapamam telefonsuz *bkz. ipod nano'yu itunes denen götlükten dolayı bozan,mp3 ünü kaybedip uyduruk mp4 ünü de bozduktan sonra telefona kalmış şahsiyet*...Candır müzik oğlum,hayattır~

Peki ne tür müzik severim.Valla Alternative Rock insan olsa evlenirdim,%90 rock severim.%9.9 ise New Age'e gidiyor dostlar,%0.1 ise pop olur,onda da napıyım hiperaktivitem basmıştır mutluyumdur böğüren adamlar dinleyeceğime cıvıldayan karılar dinlerim.Ama anlıktır yani sadece,genelde müzik listemde pek yer almazlar.

Alternative rock diyorduk,size bir kaç grup önerem mi ben <w<   >w>  <w>

(valla telefonun alfabetik sırasından gidiyorum)

-30 Seconds To Mars

ee bende 4-5 şarkısı olsa bile o şarkılarda güzeldir yanim.The Kill,This is War filan vardır hoştur baya ünlüdür.Tarzdır solistleri nedense pek severim kanım ısınmıştır u.u Gaga'nın Bad Romance'ine artiz ateşli bir cover yapmışlardır.


-Apocalyptica (bunu New Age'e mi soksaydım aceba o.o)

Finlandiyalı,Metallica'nın şarkılarına çelloyla cover yaparak ünlü olmuş orijinal bir grup.Çelloları yalanıp yutulası derecede çalarlar, kesinlikle tavsiye ederim.Tavsiye edebileceğim baya bir şarkıları olsa da en başta Broken Pieces,enstrümantal müzik severseniz Worlds Collide ve Ruska, ayriyeten Three Days Grace'le birlikte yaptıkları I Don't Care'i şiddetle öneririm U.U

(Ha evet.Accık hatunlar tarafından yalanma gibi ilginç şeyler olabilir videolarda o yüzden genel olarak ailenizin yanında izlemenizi önermem =w=")


                                                                       I Don't Care


                                                                      Broken Pieces


-Avenged Sevenfold (Bat Country,Afterlife,Almost Easy,Nightmare,Scream)

-*Breaking Benjamin*

Nahan ben burdaki adamın sesini yalar yutarım. Nedense solistlerinin sesine ayrı bir hayranlığım vardır,ayrıca en sevdiğim diyebileceğim gruplardandır. Dance with the Devil,Anthem of the Angels,You ve Diary of Jane ayrı bir güzeldir.Aslında neredeyse hepsi muhteşem diyecem taşlayacaksınız beni =,= Ama zamanınızı ayırmaya değer derim.

-*Bullet For My Valentine* (İngiliz Fetişi modu activate)

Bende 15 tane filan şarkısı olsa da o şarkıları da pek severim.Zaten o 15 şarkı da alternative rock olan parçalarıdır,yoksa pek bir böğürürler.Güzeldir ama güzeldir <.< Tears Don't Fall'u dinlemeden geçmeyin sakın,en ünlü şarkılarındandır.

-Coldrain  (Caponn o YEA! Die Tomorrow,Rescue me,We're not alone

-Disturbed (Down with the Sickness,Stricker,Liberate)

-Egypt Central (Over and Under,You Make Me Sick)

-Evanescence (E burdaki her ergen insan biliyo zaten bu grubu,şarkı sıralamama gerek yok sanırsam)

-Flyleaf (karının sesi pek bir yükseklere çıkıyor nan o.o Again,All Around Me,Arise,I'm so Sick)

-Linkin Park (Evanescence mantığıylan geçiyorum)

-Mudvayne (A world so cold,Happy?,Forget to Remember)

-Nickelback (Ninja buna liseli grubu diyo ama vazgeçmiycem aksjdl Someday,Too Bad,Savin' me,Hero)

-Panic!At the Disco (The ballad of Mona Lisa,I write Sins not Tragedies *uzun adları harbi sevmiyorum .-. ama müzikler güzel =w=*)

-Paramore (Bunu da biliyonuzdur da söliyim. Decode,Playing God,Monster,Brick by Boring Brick)

-Pendulum (Just another British <3 Bunlar biraz technoya kaçıyolar aslında o.o Hatta baya kaçıyolar.Ama güzeldir (Saydıklarımdan hangisine kötü dicektim malım ben asld) Self vs. Self,Crush,Bloodsugar)

-*Red* (aşkımm @w@ <3 Bu grubu da çok severim ama üşendiğimden uzun bişeler yazmıyorum artık.Çok tanınan bir grup değiller ama müziklerini gerçekten harika buluyorum. Breathe Into Me,Already Over,Out From Under,Let It Burn

Unazo-sama bu da sana gelsin!




-Saosin (Deep Down,Collapse,You're not alone)

-*Skillet* (valla bunlara da aşığım u.u solistleri de taştır ha. Comatose,Hero,My Obsession,Imperfection)

-Submersed (bende iki şarkıları olsa da salyamı fazlasıyla akıttılar,o yüzden bahsedilmeyi hakediyolar. Hollow,You Run)

-Sum41 (eğlencelüü~ No Reason,Still Waiting,Pieces)

-System of a Down (Türk düşmanı olsalar da müziklerini seveceğim napıyım =0= Chop Suey,Lonely Day,Question)

-There For Tomorrow (A little faster,Deathbed,Pages,The World Calling)

-*Three Days Grace* (yıldızlardan çakmışınızdır artık >w<  Ama ninja buna da liseli diyor -_- PİS NİNJA >^< I Hate Everything About You,No More,Time of Dying,Let You Down,Get out Alive)


VALLA BENCE 24 GRUP SİZE YETER aşsdkşlskş.Daha birkaç tane ufak grup da var da hem ben üşendim,hem de siz küfrettiniz.Zaten 3 linkten sonra daha fazlasını atmaya üşendiğim de aşikar askdkl Ama eğer Rock seviyorsanız dediklerimi deneyin derim,güvenin baa oğlum U.U Ninjaya bakmayın siz =^0!

New Age'e geçersem diyebileceğim pek bir şey yok,genelde anime müzikleri oluyor dinlediğim New Ageler.New Age buarada sırf enstrümantal müzik,güzel olayor ama.Klasik müziğin modern hali adından anlaşılcağı gibi.New Age için önerebileceğim anime soundtrackları Tsubasa Reservoir Chronicles,Pandora Hearts ve D.Gray Man'in. Açıkçası pek ilginizi çekeceğini sanmıyorum çünkü New Age seven pek insan görmedim ama müzikler gerçekten yere çakıyor insanı *A* Bir keman ya da yan flüt giriyor araya,apışıp kalıyorsunuz.Vallahin süper.

Grup olarak ise Rose Noire denen capon grubumuzu önerebilirim,New Age'le accık tekno karışımı yapmışlar   gibi sanki çakamadım.Güzel olsalar da çoğu müzikleri biraz kulak tırmalıyor gibime gelse de Royal Slaves'i ve Alice'i severim u.u

Ee müziklerden bu kadar.Vocaloidlere geçersek;

Bunda da diyebileceğim pek bir şey yok askjdlk Zaten arkadaşlarım Ninja ve Sheri bu olayın üstünde iyicene durdular gibime geldiğinden pek irdelemiyorum konuyu.Ha Sheri Vocaloid herkesin harcı değil demişti,ona katılıyorum şahsen.Çoğu insan bu ilginç robot seslerine dayanamayabiliyor,gayet normal yani.Özellikle annemle arabada giderkenki anımızı hiç unutmam.Radyoda ne alakaysa Hatsune Miku'nun adı geçmiş,annem de dürtükledi beni "Şu senin robotu diyo bak" dedi.Ben de kulaklıklarım olduğundan Hatsune Miku'dan bahsedildiğini duymamışım annemin robot tanımını anlamaya çalışıyorum,öle odasında sürekli haşır neşir olduğu robotlar olmayınca insan çakamıyor hemen .-." "Anne ne diyosun yahu" oldum,sonra annem adını hatırlamaya çalıştı. "Neydi ki adı,Hasibeli bişeydi" diyince "...HATSUNE MİKUYU MU DİYOSUN *carpalm*" oldum elbette.O gece Hatsuneye Hasibe,Megurineye de Mevhibe lakabı verilmiş oldu...

En sevdiğim vocaloid Len Kagamine'dir.OĞLUM O ÇOCUK SEVİLMEZ Mİ! Dünya tatlısı yav ;w; Her hikayede ölüyor ama seviyoruz onu aslkdş Rin'den pek hoşlaşmam.Bilmiyorum pek ısınamamışımdır,Len'i çaldığını düşünüyorum =^= Ayrıca ensest ilişkileri desteklemiyorum kusura bakmayın .-. her videoda oynaşmaları hoşuma gitmiyor.Ha her şekilde ikisininde sölediği ayrı şarkılar hoşuma gitmiyor ama,birlikteyken  çok daha iyiler.

Önerebileceklerim öncelikle Karakuri Burst =3=,ıstırırım ben bu şarkıyı.Len de burda pek bir daştır var ya .w. Nazi olsa da sulanmadan edemezsiniz.


                                                      Accık manyasan da fena değildin Rin U.U


                                                           Size daş demiştim!DEMİŞTİM!


                                                             Nehehe harbi daş lan =w=




Başka..başka.İkisinin de Kokoro versyonları var,onlar fena değil.Romeo&Cinderella var.Enseste hayır .^. olsam da güzeldi.Haaa tabiki ünlü Servant of Evil,Daughter of Evil var ikisi de harika.Ayriyeten Re Birthday'i severim ben,Regret Message de fena değildir.

Sonram Megurine'yi severim,genelde Rocklar ondan çıkar. Psychopath ve Alone'a biterim,Just be Friends de güzeldir.Ama Megurine'yi genel olarak ele alırsak sesinin favorim olduğunu söyleyemem,üstüne üstlük uyuz gelir bana =,=

Gumi fena değildir,Yowane Haku'nun sadece Daughter of White'ını bilsem de nedense bir sempatim vardır ona.

Ha,Hatsune'ye gelelim.Valla şu durumda Hatsune'den pek hoşlaşmıyorum,genel olarak Attention Whore mertebesine yükseldiği için gözümde on again off again gezerim biraz ona karşı.Ama kaltak olmayan şarkıları güzeldir ne diyim.En klasiğinden Love is War var,Lost Story muhteşemdir,Be My Sacrifice'ı da çok sevegrim ben *.* İstese ondan da güzel Rocklar çıkıyor yanim.

Evet Vocalardan da bu kadar.Kaito'dan neredeyse nefret ettiğim için onu geçiyorum U.U

Glee'ye gelelim.

Ha Glee'nin Amerika'daki popüleritesini biliyorsunuzdur,genelde ergen hayranlar ordan oraya GLEE GLEEE HIAAGG diye koştururlar.Açıkçası Türkiye'deki durumu bilmiyorum? Ama Dünya gözünde Glee sevenlerin genel olarak hakarete uğradığını sanıyorum yanılmıyorsam o.O Tabi bazıları Nirvana'ya filan küfredip Glee versyonlarının klasiklerden daha iyi olduğunu ciyaklayınca kızabilir insanlar hak veriyorum =,="

Bana gelirsek,ben Glee'yi izliyorum.Gayet de seviyorum,hatta bazı versyonlarını orijinal şarkılara yeğliyorum.Ama bu benim tercihim,hangi versyonun daha iyi olduğu konusunda da kaltaklanmıyorum.Bence kimse yapmamalı aslında,sadece çenelerini kapatıp müziklerini dinleseler dert olmaz dem?

Tercih ettiğim bir iki Glee versyonunu atam size U.U


                                                                 Me Against the Music



    Losing My Religion (bunun iki versyonunu da çok severim aslında *w* zaten bence benziyolar =_= pek bir  fark göremiyorum.Bunun geçtiği bölümü de pek bir severim,çok muhteşemdi ;w; Sezonu hatırlamıyorum da bölümün adı Grilled Jesus dı o_O)

Stereo Hearts da fena değil.Yine pek bir fark göremiyorum o_O



Somebody that I used to Know da güzeldi U_U



                                                                 
                                                       Cough Syrup-Buna ölüyorum işte ;_;

Neysem böyle ya o.O Bence güzeller.Dizi olarak güzel Glee,komik ve hayat dersi veren bölümleri var gerçekten.Ha genelde eski Amerikan şarkıları söylediklerinden içim çok daralıyor =_= Sevmiyorum çünkü.Ama onları da geçersek içi boş değil yani.

En sevdiğim karakterlere gelirsek direk Kurt diyebilirim asldklş Blaine'i de çok severim.Nedense homoseksüellere karşı bir sempatim var =_= Lezbiyenlerden çok gaylere.NEDENİNİ BİLMİYORUM .-.
Mike Chang var,hem gülünesi hemi de öküz gibi dans ediyor.Sesini en çok sevdiğimse Santana var,Blaine'inki de güzel.Kurt'ün sesi hayatımda duyduğum en ince erkek sesi .-. Burdan bakıp gülerek ölebilirsiniz komikliklerine.


Rachel Berry'den dürüst olmak gerekirse bıktım =_= Tiskiniyorum o kızdan.Pislik olmayı bıraksa da sesi bir türlü güzel gelmiyor.Ha çok yetenekli evet ama hoşlanmıyorum.Zaten 7/24 o söylüyor, bir de Broadway söylüyor tükürdüğümün.Vallahin sevmiyorum o kızı =_=

Evet sanırım bahsetmem gereken her şeyden bahsettim o.o Acayip sıkıldım zaten şuan =_= Hem yemek yemeliyim ölecem ;_; SAYONARA MİNNA XOX!

4 yorum:

  1. Liseli. Sen liselisin kızım. Red'e tanınmamış grup dedin, skilletin solistine taş dedin, onu geçtim; 30 Seconds to Mars'ın solisti oscar ödüllü oyuncu lan hönküziye! Artık senden umudumu kestim balık... Asla düzelmeyeceksin... U_U ...
    Balık... Seni düzeltemediğim için beni affe- öhö öhö >o< birden ablamın parfümü koktu! LANETLENİYORUMMMM .A.
    -Bu arada ben o Glee'ci Liselilerin ağzını yırtarım. Nirvana'ya kötü denir mi la peachlar!?-

    YanıtlaSil
  2. =_= olum Red über düber tanınmış bir grup mu allah aşkına,tanınmamış grubuna elbette sokacam nap-AHH GÖTÜM TİTREDİ MESAJINDAN
    BEN ZATEN SENİN TAŞ KAPASİTENE TÜKÜRİYİM sajdsaldk
    Are .-. oyuncu muymuş...oscarlı mıymış...Hımmm...
    =_______________= BALIK DEME BANA

    YanıtlaSil
  3. Skillet ve Red'i bende çok seviyorum ajdaHfafJFA *.* özellikle Skillet'in solisti, bitiyorum o adamın sesine =w= ama ben anime müzikleri yüzünden olsa gerek pek fazla ingilizce şarkı dinleyemiyorum ._. bayıyo bir yerden sonra beni -.- Adam gibi şarkılarını dinlediğim bir Skillet bi Red var zaten.
    Bende bundan sonra Miku'ya Hasibe diyeceğim asafgaskşg. Hatsune'den daha çok yakışmış bu isim U_U Valla abicim ben Len'in sesine gıcık oluyorum yani bazı şarkılarında cızırtıdan ne dediği anlaşılmıyor o.o Ve yazık o çocuğa ya ;_; nerdeyse her klipte Rin yüzünden ölüp duruyor ;_;

    YanıtlaSil
  4. Skillet ok da Red'i bildiğini bilmiyodum asşdlkş Ninja da dedi yav,Red cidden tanınıyo mu .-. ben de kimse bilmiyog TAT diye hüzünleniyirdim.
    Bende türkçe dinleyemiyorum adkalşdk Onlarda beni bayıyo.
    Len yavrum yazık 10 kere ölmüştür şöle en azından.Amaan salla abi hepsinin cızır cızır sesi alsd

    YanıtlaSil