17 Temmuz 2012 Salı

Mim ile gelen karanlık sırlar..

Hım höm ham ~=0=~ Unazo-sama mimlemiş bizleri. Ben de bu mimin ne halt olduğunu bi 3 hafta önce öğrendim.Deviantart'da tag diyolardı Türkçe'ye mim diye çevirince o_o ha...HAAAA UOU gibi bir kavrayış gerçekleştirdim.Her neyse başlayayım ben:

(!!UYARI!! Ne b*k yazacağım hakkında en ufak bir fikrim yok..Fazla saçma ve uzun olabilir)

1.Küçükken tam bir feminist-barbie bebek düşkünü kırması bir veleddim. Kızları askeri düzende örgütleyip öğlen aralarında erkeklerle savaş yapardık ._. Tabi sonradan o vuran kıran tavrım kayboldu. Barbie düşkünlüğümse bebeklerin canlanmasıyla alakalı bir film izleyip onlardan tırsmamla yok oldu.Tüm barbielerimi toplayıp (ki  baya..BAYA fazla vardı) gece canlanacaklarını düşündüğümden bir dolaba tıktım.Hala da oyuncak bebeklerin her türünden irite olurum.

2.Annemle babam genelde eve çok geç geldiğinden ailecek sofraya oturma gibi bir kavramımız yoktur o yüzden baya uzun zamandır mutfakta yemek yeme içgüdümü kaybettim. Yemeklerimi sürekli odama götürürüm ya da televizyon karşısında yerim ve annem bana okkalı küfürler eder beni o halde görünce.

3. Nahan,1. sınıftan beri okuldan nefret ediyorum. E biz bayılıyoz mu angut,diyeceksiniz -demeyin ayıp =^=- ben yine de sizi geçebileceğime inanıyorum =A= *bring it on bitches* Sanırım sabah erken kalkma olayı yüzünden hoşlanmadım ilk başta ama bilmiyorum =w=" İlkokulda temelli bir arkadaş bulamadığımdan da olabilir. Yine de hayatım boyunca sevmedim ve sevmeyeceğim.Annem de almak zorunda kaldığı binlerce rapor yüzünden haklı olarak beddualar edecek. *seni seviyorum annee~ ;w;"*

!İlkokul'da devamsızlıktan eve uyarı getirttirdim,nahan bu yılda 19.5 devamsızlık süremden 18.5'ğunu harcamışım.Evet angut benim kabul ediyorum..!

4.Bebekken,ama baya küçükken..4-5 aylıkken sanırım hiçbir fikrim yok, kendimi havuza atmışım...Neden bilmiyorum. Annem fark etmeyip babam havuza uçmasa boğulup gidecekmişim sanırım.Dibe kadar batmışım,ama babam beni çıkardığında ağlamamışım bile. Evet neden bebek Naytın böle malca girişimlerde bulunduğu hakkında bir fikrim yok.

5.Hayatım boyunca ismim ya da yaşım asla ilk seferde doğru bilinemedi.Özellikle yaşım,çok nadir olsa da ismimi ilk seferde anlayan bazı naçizane insanlar var.. Küçükken de yaşıtlarımdan büyük duruyordum,şimdi de giyim tarzımdan ya da ne biliyim yüzümden midir çakamadım beni büyük sanıyorlar =_= Ki küçükken yine boyum uzundu,anlarım da şuan cüce gibiyim.Gerçi topuklu giyiyorum... F**k this shit. Neyse şuanda beni 19 yaşında sanıyorlar Z_Z *bkz. yaş 15*

6.Yakınım bir insan kaza ya da ameliyat vb. bir şey geçirse,yanlarına gidemem. Hastanede ziyaret edemem,konuşamam bile bazen. Böyle durumlarda kendimi kapatıyorum genelde,gerçeklerden kaçıyorum.Dedem vefat etmeden önce onu hastanede bir kere gördüm ki o da herkesin hastaneye gitmesi yüzündendi. *bkz. eve gidecek arabayı onlar sürüyor* Annem de ölümden döndüğü zaman onu ziyaret edemedim ve hiçbir şey olmamış gibi ertesi gün arkadaşlarımla buluşmaya gittim.Tabi..sonuçları çok kötü oldu.

7.Hayatımda gerçekten iyi olduğum şeyler Dil becerim ve yüzme. Lisanslı yüzücüydüm ve okul takımındaydım.Madalyalarım filan da var ama,ben o antrenmanların her dakikasından nefret ettim. Her yarışta  orda bulunan herkese lanetler okudum.Ağladım zırladım tepindim bağırdım çağırdım. İğrençti lan,valla.Ailemin zoruyla gidiyordum zaten.Küçükken yüzmeyi çok severdim nefret ettim o seneler boyunca.

Abi yüzme hocaları psikopat mı lan?Valla bak,tek bir normal olanına rastlamadım. Ayak çırpma çalışmasında kafasını soksun diye ayağıyla çocuğun kafasına bastıranını gördüm,bir kadın vardı iyi gibiydi ama 4. sınıf halimle 1.5 km'yi geçen antrenmanlar yaptığımı gayet net hatırlıyorum.Hayır hiçbir şekilde abartmıyorum. Lan lastikler vardı ayaklarımıza geçirirdik mahkum gibi o şekilde suya atlayıp 500 m yüzmemiz gerekirdi. (bkz. olimpik havuz--> bir tur 50m,10 tur gerek.10 tur 10 tur da o halde yüz bakıyım kıçın ayrılıyo mu ayrılmıyo mu) Ya da bileklerimize takardık,türlü türlü işkence aletleri vardı adamların.Uf hala hatırladıkça lanet ediyorum.

8.Ben küçükken ayriyeten at binerdim.Ama ikinci sınıfta attan düşüp kolumu yerinden çıkardım =o=" At beni sırtından attı yani.. O değilde at gözümün önünde şaha kalkmıştı,ezseydi bir de... Neyse,yaz tatilim alçımsı bir şeyle geçti ve o zamandan beri at binmedim. Gerçi atları severim ._. O kolumu çıkardığımda da sorun atta değildi zaten ya neyse...

9.Orjinal olmayan şeylerle pek ilgilenmiyorum.Eşyadan çok ayriyeten insan olarak. Bilinçsiz olarak kişiliklerinde etraflarında olan insanlardan farklı özellikleri olan insanlar ilgimi çekiyor. Eğer toplum yanılgısına kapılmış bir koyun görürsem,pek derin bağlar kuramıyorum.

10. Her şeyi kolayca fobiye dönüştürürüm .____. Biraz tırsak bir yapım var.Abartılı derecede korkmasam da  irite oluyorum. (bkz. merdivenlerden çok düştüm şimdi her basamağı besmele çekerek iniyorum,ya da Ninja kaza geçirdiğinden beri her araba yaklaştığında ödüm bi yerlerime karışıyor vb. vb.)

11. Bebeyken yaşadıklarımdan dolayı içine edilmiş bir özgüvenim var.Ama sanırım biraz düzelmeye başladım,yine de sosyal ortamlardan hoşlaşmıyorum.

12. Yeşil gözleri peh bir severüm <.< *neheehehehehehe .w.* (bu nerden çıktı şimdi bilmiyorum askdkl)

13. Bir insanın mimikleri beni ona ısındırma ya da direk soğutma kapasitesine sahiptir.Mimiklerin insan ilişkilerinde çok önemli olduğuna inanırım.

14.İlgi manyaklarından nefret ederim.

15.Fazla önyargılım =_=" Genelde insanları birkaç davranışlarından çözmeye çalışıp damga koyarım ama bunu yapmamam gerektiğini kavrayıp kendi kendime ders verdim.Şimdi de yapmamaya çalışıyorum =,="

16.Sanırım veledken yaşadıklarımdan dolayı bastırılmış bir üstün gelme isteğim var ._. Bir konuda iyi bir derecede olamazsam ne mantıksa kendimi aşağılanmış hissedip pes ediyorum.

17.İltifatlara %98 inanmıyorum.

18.Centilmen erkeklere karşı bir zaafım var aslkdşslkd Ama aynı zamanda Bad Boy'lara karşı da bir zaafım var .-. Kendi içimde çelişiyorum...

19.Neye ağlayıp neye ağlamadığımı çakamasam da durduk yere zırlamıyorum. Ama duygusal bir tipim. Ayriyeten insanların yanında ağlamaktan nefret ederim.

20.Hiçbir teselli ya da konu açma yeteneğim yoktur ._. Biri kötü hissederse kütük gibi bakarım,aklıma diyecek hiçbir şey gelmez.

21.Ultra ultra hassas bir rezil olma/aşağılık kompleksim var.Biri beni rezil etsin sinir krizi geçiriyorum,içimde kuvvetli bir nefret dalgası saatlerce kol geziyor.

22. Eğer bir işte mükemmel olmazsam kendimi o işi yapabiliyor saymıyorum.

Ben fazla mı psikopat-mal durmaya başladım aksdşk

23.Çok yapışkanım ;w;" Birinden hoşlanırsam -elimde tutma içgüdüsüyle mi nedir- acayip bir yapışma potansiyeli sergileyip insanları bıktırıyorum.Sonra kendimi zırt diye geri çekip ölümüne soğuk oluyorum.Böyle şeylerde dozajı pek tutturamıyorum ;A;" *destined to be forever alone*

24.Blogger'dan biriyle gerçekten iyi arkadaş olmayı çok istiyorum.

25.Sanırım dışarıdan fazla soğuk ve kendini beğenmiş duruyorum ;_; Tabi bilmiyorum birilerine sormam gerek.İnsanlar konuşursam insan gibi davranabildiğimi anlıyorlar sanırım ama çakamadım ;A;

Ee..Bence yeter.Aklıma bir şeyler gelmiyo o yüzden abuk subuk şeyler yazıyorum =,= Zaten baaaya bir içimi döktüm sanki. Hem öküz gibi oldu. UNAZO-SAMA EĞER BUNU GÖRÜRSEN BEN DE SENİ MİMLEYECEM KIZIM .^. İnsanları tanımayı severim hem U.U

Psikopat Nayt'ınızdan bu kadar! Lütfen küfredip benden tırsmayın,ben hepinizi çoh seviyorummm ;A;!Hayırr gitmeyin!Bırakmayın beni!Düzelebilirim!Gitmeyinnnn~

*and in the end, she became forever alone indeed,as she was destined to be*





2 yorum:

  1. Senin yüzücü olacağın daha bebekken belliymis anacım U_U ayrıca mebin lanet sistemi yüzünden kendini sakın aşşalama, koca 9 ayda kullanmamız için sadece 19.5 gun veren götü boklularda hata U_U bu arada bende de o üstün gelme istegi var ;w; o iste ya kayda deger bir basarım olacak ya da elimi bile sürmeyeceğim ._. Bide erkeğin en iyisi bad boy görünümlü centilmen piliçler bence absjdjffjsj *w*
    Not: kendi mimimlemi mimlendim ben simdi o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öleymiş azizim =v= Lan ben bir de her dönem yenileniyo sanıyodum o 19.5 gün,hani şubat tatilinden sonra sıfırlanıyo filan.Nah öle değilmiş laksdj Öyle olunca ilk dönem fosur fosur harcadım baya.
      BİZ SENİNLE BURÇDAŞIZ BEBEYİM OOO YEEAA <W<
      Olum en iyisi lan elbet UwU Her şeyden tadıyorsun askdş
      Kesinlikle öyle oldu anacım ._. bende seni mimledim

      Sil