23 Temmuz 2012 Pazartesi

Todookeee~

!Kimi ni Todoke'yi izlememiş olanlar için spoiler içerir O,O!

Seriyi daha şimdi bitirdiğim için direk lafa atlıyorum.
Tambulur (tumblr) da gezerkene genelde sürekli bir anime çifti görüyordum. Wallpaper bakarkene de animenin adını buldum.İlk Shoujo'm bismillah ._. diyerekten başladım. Kız pek bir masum,içten olduğundan sevdim onu.
Tamam bu  anlatış şekli fazla malca =V="

Kazehaya'yı görünce direk =w= oh hai oldum zaten doğal olarak.Ama Sawako'yla yamanca çabalarını görünce...Allahım.
Çocuğa yamanma potansiyelim aşırı fazla.Ama nahan şuraya yazıyorum yamanadım.Olamadı.Gönlüm el vermedi lan anasını satıyım. Sawako o kadar saf,malak,masum ki yamanamıyosun velede ;A; Ya da bende sorun var...
Nahan ben seni yalarım oğlum yapıyorum Kazehaya'ya.Sonra oradan bir Sawako çıkıyor.Bi Sawako'ya bakıyom,bi Kazehaya'ya...Sonra diyorum "AL SENİN OLSUN SAWAKOOAGGGG TTATT"

Lan o değilde bölüm listeme baktığımda -bölümlerden sonra aldığım notlara- notepad "Şurda çok tatlılar" "Burda Sawako itiraf etti o.o" "Burda şunu yalarım" "Orda bunu yerim" gibisinden şeylerle dolu adkdşs Zaten YEMİN EDİYORUM izlediğim süre boyunca kyaa~,moee,hurrr,nahahah,laa gibi türlü sesler çıkardım.

Hatta biara bi bölümü annemlerle izledim.Annem izlerken bir yandan "-chibi hallerine geçince- Ne çirkin çizim lan bu =_=,okuyamadım alt yazıyı geri sar, Sawako bu Sadako kim ._." gibi laflarla beni öldürünce pes edip kendimi izole ederek kyalamaya devam ettim.

Yalnız seri boyunca bana en çok koyan şeyi diyeyim.

37.Lanet.Bölüm.Boyunca.Öpüşmelerini.Bekledim.

Ve elbette öpüşmediler...

Biara "Kazehaya sınıfa kız attı <w<" oldum öpüşüyolar sandım sarılıyolarmış.

Biara güneş arkaplanında kafalarını tokuşturdular öpüşcekler sandım.

Kısaca ne zaman yakınlaşsalar birbirlerine atlayacaklarını umut etmiştim .______."...

Tamam.Belki Shoujo tipi anime için fazla abazan kaçıyorum.AMA BU HAKSIZLIK.BARİ 37 BÖLÜM İŞKENCE ÇEKMEYEYDİM DİMİ

Ve cidden hiçbir animede harbi harbi HER karakteri sevdiğimi hatırlamıyorum.Tabi Kurumi'yle Joe'ya ısınmada hafif zorluklar çeksem de herkes eyiydi yanim o.o SAWAKO'NUN AİLESİ FAVORİ LİSTEMDE aslşdkaslşdk

Son olarak da yine bu zamana kadar hiçbir karakteri bu kadar sıkı shiplediğimi hatırlamıyorum.Kendimi bile ._. Kendi karakterlerimi bile OAO! Yamansınlar diye öldüm yemin ediyorum öldüm.

Neysem.Öpüşmediğiniz için size uyuz olsam da Allahım isteyen herkese sizin gibi bir çift olma fırsatını versin aaamiiiinn >3< *tükürük sulaması*

Veda olarak da güzel bir resim sergisi yapıp bu animeyi de kapatayım ;w;





F*** this s*it i need the manga version TTATT








                                   



....Sanırım cidden bir şeyi kıskandığımı söyleyebilirim bu sefer TTvTT"













Bi bunu istemiştim sizden ah beceriksizler TAT


*Resim düzeninde neden bu kadar kötüyüm..Neden yani o_o*


Sizi seviyorum.SADECE.SEVİYORUM alskdaşkl


....Resim koydukça kötüleşiyorum .v.


Bence var ya ben seni uykunda yalıyım herkes mutlu olsun o_o



İlk gördüğümde seni acılar içinde öldürmek istiyodum Kurumi ama sonradan sempatimi kazandın ._. Artık gebertme fantazim yok ama hala senden hoşlaşmıyorum kadın.


Sizleri de shipliyorum ;W;


Neyse.Umarım sahne arkasında yiyişmişsinizdir.

*Ben cidden abazaya bağladım.Uyku düzenim -buna ne kadar düzen denirse- ağzıma etme konusunda fazla ısrarcı ._. Ha evet..Bide 37 bölümde bi öpüşemediler.ÖPÜŞEYAZMAK -f.f. güzel kelime- SAYILMAZ!*

Napak artık.Buarada bir daha asla Shoujo izlememe kararı alsam da sonuçlardan memnunum ;V; 



Annemin ne dediği umrumda değil CHİBİ HALLERİ ÇOK GÜZEL QAQ



                ...Olum öpeceğdin o kızı.Ben anlamam baa ne baa ne yapıp yapışçaktın benden demesi ._.

Herneyse =v= Ben kaçıyoruum.İzlemediyseniz Kimi ni Todoke'yi izleyip benimle birlikte söverek Kazehaya'yı yalama davetine katılmanızı rica ederim U_U

Ha buarada:
































 Kazehaya <w< aldsksşaldkşasld

Ja matane minna-san <O>

8 yorum:

  1. Ehh..Hala izleyemedim ben bu animeyi -ağlar-
    En yakın zamanda izlemeyi düşünüyorum Q_Q

    YanıtlaSil
  2. QAQ DALGA MI GEÇİYOSUN İZLE ÇABUK

    YanıtlaSil
  3. todokeeğğğ ;A; nasıl harika bir animeydi o yaa *göz yaşlarını siler*
    zaten tüm izleyenler onların öpüşmesi için bekledi ama nerede? Mangasına başlamayı düşünüyorum hani, sonuçta hala devam ediyormuş belki orda öpüşürler ;W;
    Valla ben Kazehaya'ya her türlü sulanıyorum U_U Sawako bazen o kadar saf salak bir tavır takınıyo ki... Kazehaya'nın teklifi ret etmişti lan ;A; Yani insan sevmiyosa bile kabul eder hani çocuk daş ;O;
    Shoujo izlenmez mi abi ya? Çok iyi geliyor onlar, ilaç gibi U_U Bırakma shoujo yu sen.
    -sondaki resim yüzünde kısa süreli kalp krizi geçirdim-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. ;_; ben internetten manga okumayı sevmiyorum la.elimde olmazsa rahat edemiyorum.ama hiçbi yerde yok gibi kimi ni todoke...
      Haklısın aslında var ya kızı tınmayıp velede atlamak lazım Ama bende takıntı var abi.Ne kadar daş,seski,ultrayahuşuhlu olsa da yaması varsa yamanamıyorum o karaktere .__. Bir sorunum var ama nedir çözemedim.
      Neyse sanırım Kazehaya için istisna yapabilirim .w. *Neden ağzım abuk bi şekilde açılmış sırıtıyo ._. KAPATAMIYORUM QAQ*

      Napayım Sensei...Üç günde mi ne bitti anime.Bölümden bölüme uçtum aralıksız beynim jöleye döndü.Şimdi dönüp bakınca hiçbir şey hatırlamıyorum gibi geliyo o_o Her shoujoda böle olursam bitkisel hayata girerim ;_;

      -Amacım oydu nehehe =W=-

      Sil
  4. Ya ben abaza bi insan olarak yiyişme sahneli animeleri severim ;___; Kazehaya beybisini Sawako' ya emanet ettiğim halde kız çocuğa yalanamadı bi türlü .o. Sen yalamıyosan biz fan girllere bırak bari meydanı *abaza-ergen-mode-on*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey abaza-dostuu ;w;
      Dimi ;_; Yazık yani.Boy pos saç baş gülüş...Ne kadar yamanmalarına sevinsem de içim gitti lan.Orda "Kazehayaa kapılddıı TTATT" diye zırlayan kızları ezer geçerdim...
      Bari yalasaydı da içimde kalmasaydı,MUTLU OLURDUM BEN ;A;

      Sil
  5. Sana bazı animeleri neden vermediğimi şimdi anlıyorum -_- hayır yani beni sarmayan şeyler seni kötü etkiliyo. Ha bu arada, ben bir kaç güne interneti yine halledicem. Şimdilik canım istemiyor pek. Bir de şu var... Ihm... Ben hyouka ve menmalı zıkkımı pek istemediğimi farkettim. Biliyorum ağzıma ediceksin amaaaa... istemiyorum. Bu aralar şizofreniteye sardım. Kendi hayal alemimde 2 seri katil yapıp (biri 191 diğeri 169 süper dimi (hem de acayip yaoi potansiyelleri var (ha, öyle bir şey imkansız orası ayrı))) artezleniyorum.
    Sphénden de umudumu kestim zaten. O hikayedekilerin topu beyin özürlü.
    Ablamın kore dizilerine mahkumum...
    Bir daha aşk denen şeyin a'sını bile duymak istemiyorum. Anime de olsa şu da olsa bu da olsa artık şartellerim atıyor.
    Öyle yani hikaye geçmişimi geride bıraktım. Gitar kursunu yine astım ve geceleri sıcaktan yatakta sürünüyorum. Bir de boyuna Josh ve Shade çiziyorum MWUHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH.....3 saat sonra....HAHAHAHAHAH
    Shade'in şapkasına ölürüm O_O
    NOT: Ha, bir de hikaye kitap falan yalan. En güzeli roleplay'miş onu farkettim. Katil olmak güzel.

    YanıtlaSil