31 Temmuz 2012 Salı

Guinness Amaçsızlık Rekoru

Dikkat: Bu yazı gereğinden fazla saçma olabilir ve ben neden buradayım diye kendinizi sorgulayabilirsiniz. Mide bulantısı,baş dönmesi,aşırı dozlarda küfür,kusma, ergen atarı vb. rezil durumlardan sorumlu değilim. Tamam...Belki de sorumluyum ama yine de sizi uyarmıştım yani ._.    

Evvet, hayatımdaki aksiyonun geçen iftarda yediğim/yemeye çalıştığım biftek yüzünden boğulakalmak ve başka marka bir duş jeliyle yıkanmaktan ibaret olduğu varsayılırsa:

Rezil haldeyim.
Sanırım liseye geçince yaz tatilleri ayrı bir batıyor ama nedenini ben de çözemedim o-o Tek bildiğim hiçbir yazımın bu kadar kötü geçmediğiydi.


Geçen haftamı artık adını Anonim Kız xdxdé (tamam bunu şimdi uydurdum...O kadar mı belli... [Bu emoticonlar neden yerinde durmaz? Neden resim düzeninde bu kadar kötüyüm? Marianna Pedro'ya kavuşabilecek  mi?! God...I need answers.]) olarak değiştiren vatandaşın yanında geçirdim ve 11 yıldır en iyi buluşmamızdı sanırım. Bilmiyorum ama fazla eğlendim, herhalde fazla dolu geçtiğindendi emin değilim 0_o Bir baktım resim çiziyorduk, bir baktım küfrediyoruz, bir baktım zırıldayıp birbirimize sarılıyoruz bir baktım üstüme atlamış. İlginçti yani.

O bana resim çizdi. Ben ne kadar duygularımı yeterince gösteremesem de onu yemek istedim. Sonra Ankara'daki dostuyla bulduğu Korra RP'si için ona random yazdım bu sefer de o beni yemek istedi. Tabi yedi de biraz... Ankara'daki arkadaşını (that sounded less ridiculous in mind...) aradı, g*tümü iki yandan kaldırdılar ve üçlü yapmaya karar verdik akdşl Sonra ben sana borcumu ödeyemeggmm moduna geçip bir tane daha resim çizdi ben
oldum. Öyle iki randoma iki resim gibi bir anlaşma yapmışız izleniminde güzel günlerdi. Ha ayriyeten ona son zamanlarda Ezio Auditore da Firenze abimize salya akıttığı için oynamaktan aciz kaldığım Assassin's Creed oyunlarını getirdim ama arkadaş Cd-romunun bozuk olduğunu nedense ben oyunları getirince hatırladı...
Üzücüydü lan....Daha fazla açmayayım konuyu.



Hım...Onun dışında Panic! At the disco'yu bir şekilde Teoman'a benzettiğimi fark ettim. Yaratıcı, orjinal... Ve sapık sözler. Neyse yine de seviyorum onları ben <w< Panic!'i yani, Teoman'a ayrı bir ilgim yok ._. Korkuyorum hatta ben o heriften bazen..

Onun onun da dışında sıkıntıdan sinemayı geçtim tv'yle bile  arası olmayan ben bir anda acemi bir film eleştirmeni oldum çıktım ._. 3 aya bir film izleyen bu malak neredeyse her gün bir iki film devirmeye başladı. Eğer en son izlediklerime kısa bir özet geçersem:

Spoiler çıkabilir, bu da size koyabilir!
Tehlikenin farkında  mısınız?

askdşakş Herneyse.


Alice in Wonderland




Hani ilginç temaları olduğu için Tim Burton'un filmlerinden hoşlaşıyorum ama bu nasıl  bir beklentim varsa bir şekilde beni hayal kırıklığına uğrattı =,= Başları çok yavaş ilerledi gibi geldi ve adam gibi heyecanlı bir şey olmadı bence. Kız hafiften deliye kaymasaydı Mary Sue deyip geçebilirdim ama hem mantıken baş karakter olduğu hem de çatlak olduğu için sevdim sayılır onu.











Inception


Bu her yerde methedildiği için FightClub niteliğinde bir şey bekliyordum açıkçası. Bilinçaltına girme fikir yerleştirme şu bu mantık pek bir hoşuma gitti. Ama bir filmin ortasından başlama olayından hoşlanmıyorum. Yani ortasından görüntü verip baştan anlatırlarsa ok diyorum da... Çakamadım yav, her bir ayrıntıyı bilmemek canımı sıktı ve pek duygu yüklü değildi sankim o_O

AYRICA SONUNDA O LANET TOPACIN DÜŞTÜĞÜNÜ GÖSTERSENİZ ÖLÜRDÜNÜZ DİMİ? ÖLÜRDÜNÜZ YANİ.








Sweeney Todd: Fleet Sokağının Şeytan Berberi


Tim Burton'a hafiften kaydım kabul ediyorum,belki de nedeni adam gibi çok fazla yönetmen bilmediğimdendir...
Herneyse, deli temalı şeyleri seviyorum. Ya da direk duygu yüklü şeyleri. Ama sevmediğim bir şey varsa o da müzikaller. Durduk yere şarkı söylemeye başlayan insanların ne kadar saçma durduğu fikrine hepiniz katılırsınız bence. Ne biliyim benim sınıfım bir anda tavşan kızlarla dolsa ve herkes salsa yapmaya başlasa ben korkardım...Hoş değil,cık.

Tamam abarttım =w=" Söyledikleri şarkıların sözleri güzeldi o yüzden ilk başta pek yadırgamadım ama...Abi... Bir sus kapa çeneni şarkı söylemeyiver de olay aksın. Sıkıldım harbiden sıkıldım.

Ayrıca kan fazla turuncu durmuyo muydu o_O Fakat karısını öldürmesi olayı peh bir hoşuma gitti UvU Güzel ayrıntıydı yani.


LOL


TAŞLAMAYIN DURUN OAO!

Tamam kabul ediyorum bu fazla abuk durdu bunca şeyden sonra U,U Ne alaka mı bu filmi buldum?Ben, masumane ve işsiz bir şekilde dergilere göz atıyordum. Bir Miley Cyrus makalesine gelince işsizliğime küfredip okumaya başladım. Bunu gördüm, bakam bari dedim.

Ha film nasıldı, fazla boştu. Direk akıyordu böle "Noluyo lan ._. Hayatın anlamını öğrenmeye geldiydim ben...Ha yanlış film.Pardon" diye çıkmak aklınıza geliyordu ama....Anlamadığım bir şekilde pek nefret etmedim. Zaman akıtmak (bu ne...ilginç bir söz o-o) için fena sayılmazdı ama kesinlikle gereksizdi evet =,=

Onun dışında dikkatinizi çekmek istediğim bir iki şey var.Bunların ilkiii:

Dublardan nefret ediyorum.Hayır,gerçekten nefret ediyorum. Orjinal sesinde olmayan her film anime vb. şeyler genelde sürekli batıyor. Anime neyse de filmler öyle yani..Sırf Türkçeyi geçtim ne biliyim Romence Fransızca zıkkımca olsa da nefret edicem ben Dublardan. O kadar beceriksiz, o kadar kötü geliyorlar kulağıma.

Amaaa Türk film siteleri o kadar malbeyin ki Subbed (altyazılı) versiyon koymak akıllarına gelmiyor.Çünkü gözünüzü birkaç kez sağa sola kaydırıp o yazıyı okuyuverseniz ölürsünüz demi oğlum, ortadan ikiye ayrılırsınız böyle.

Gerçi ben de hiç aramadım sanırım...Tamam bence geçebiliriz bu konuyu ._.

O değilde neden filmdeki daş veledler google images da onlara sulanmaya kalktığımda mutasyon geçirmiş gibi oluyorlar. Ha çirkin diyemem de  benim için filmdeki tipleriyle alakadar olmamaları önemli burda. Abicim sen nasıl bir ışıklandırma nasıl bir pudra kullanıyosun? Ya da galaya gidiyorlarsa dur ben bi evrim geçirip gidiyim mi diyorlar? Noluyor yani, Hollywood'un nasıl bir sihri var açıklama istiyorum. İş böyleyse ben bizim burdaki Selahaddin'i Abuzettin'i getiriyim onlar da bir Bired Pit bir Corc Kuluni olsun değil mi! YAZIK DEĞİL Mİ!

Kendime not,sabahın 9'unda blog neden yazıyorsun? Mal mısın sen? Evet öylesin. Hehe,tavşan. *gölgede tek yapabildiği şekil...*






Neyse ben yine de yakıştırdım sizi U_U Fena değilsiniz eferim eferim.



Ahh ah.İsterdim ki ben de anneme bir mesaj atıyım gelsin bana sarılsın. Ama o telefonu duymayı geç telefonu bulsa şükrederim. Çünkü o alet ya tavan arasında ya bodrumda ya da olmaması gereken her abzürd yerde oluyor.Ana kız sempatisinden bu kadar yani... Sen anca babamla mesajlaşmaya devam et Anne! Bir gün elbet beni arayacaksın!



Emo corner at its best


Eğer hala umudunuzu kesmeyip okumaya devam ediyorsanız kapanış için iki Youtuber'ım var sonra defolup gidiyorum efendim.

İlki Smosh, onlar yalar yutulasıdır. Neyse benim uykum var video atıp defolup gidebilir miyim


 


Açıkçası neredeyse her videosu izlenmeye değer diyebilirim. Tabi eskilerini daha çok sevsem de her zaman Smosh bir efsane olarak kalacaktır U_U



4.25'ten 5.10'a kadar Türkiye'den gelen şeyleri yemeye çalışıyor (Tofita&Şıpsevdi)...Ama..Öldüm.Aylar önce izlememe rağmen hala unutamadım. Özellikle Şıpsevdiyi diyemeyişi...Neyse izleyiverin anlarsınız.

İkincisi de Shane Dawson.

Bu herif çocukluğu içine edilmiş bir gariban olup Youtube'la tanışarak en ünlü Youtuberlar arasına girmiş bir...ee...herif?

Özellikle mimikleri ve eski videolarını çok sevsem de hepsinde yarılarak gülemiyorsunuz ama yine de kahkaha atmanıza yeter ve ben nedense onu pek bir seviyorum o.O AskShane'leri tavsiye edebilirim ama bir uyarım varsa o da kusma vb. efektlerin çok gerçekçi oluşu yanii yemek yerken izlemeyin. Ya da mideniz hassassa vazgeçebilirsiniz. Ahh direk izlemeyin falan. Şaka şaka izleyin tabi canım u.u



Miley Cyrus'dan nefret ediyor ama benim amacım ordaki Paris Hilton tiplemesi asdkş 



 Accık da duygusal



Falan.Böyle yani. Eğer can sıkıntısını yenmek için bir öneriniz varsa benimle paylaşır mısınız diyeceğim ama şuan Türkiye'de bulunan neredeyse tüm ergenlerin ölümüne geberekaldığını (çok mantıklı bir laf...gerçekten çok mantıklı) düşündüğüm için ağzımı açmıyorum. Neyse umarım kimse ölmez. Umarım ben de ölmem. Yaşayalım filan..Ah uykum var.


Çaktırmayın bu benim iyi günler deme şeklim oluyor...

1 yorum: