29 Haziran 2012 Cuma

Linklerden gelen ölüm

Yoh yoh Zelda'daki Link değil. (Ne saçmalıyorum ben...Zaten sizin de anlamayıp kendinize aynı soruyu sorduğunuzdan eminim =0=")

Şimdi efendim...buarada ben size hala bir takma ad bulamadım Ninja ve Sheri'nin yaptığı gibi. Ben de size küçük cadılarım diyeceğim,Lady Gaga'nın Little Monsters'ı gibi bir şey olacaksınız,bence kendiniz karar verin ._. O değilde benim blog adım zaten çaresizlikten konmuş bir ad zaten. Hala içimde bir değiştirme umudu vardır,ahh ah ben neden böyle abidik bir ad koydum diye.

Geçen yayından kalma iki konum vardı müzik ve oyunlar diye onlardan bahsedeceğim şimdi u.u Ama canım müzikten başlamak istemiyor bu yüzden oyunlardan giriyorum <w>.

Ha evet,bir de başlıktan anlaşılacağı gibi bir sürü link verme gibi bir olasılığım var ve bu yüzden küfretmeyeceğinizi umut ediyorum o.o"

Eveet, bilgisayar/video oyunları. Şimdi ben Gamer Girl seviyesinde bir hatun değilim,öyle "oyunlara bayılıyorum 7/24 oynarım süperim vuhuww o yea bebi" gibi bir izlenim yaratmıyım... Ninja'nın arada yaptığı gibi Level bile almam.Ama bazen sevdiğim ya da merak ettiğim oyunlar çıkıyor,ben de alıp oynama çabalarına giriyorum. Oyun türü olarak fantastik oyunları seviyorum. FPS di savaştı öyleleri ilgimi çekmiyor.Böyle zıpladığın, ilginç silahlarla (ne biliyim bıçaktı, dönüşümlü koldu,portal cihazıydı) canavar biçip oralara buralara uçtuğun oyunlar var ya.Hah işte onları seviyorum ben U.U

Sevdiğim/İlgilendiğim oyunlara gelirsek;

Benim ilk oynadığım oyun (Kaç yaşındaydım ki..5. sınıf mıydı 6 mıydı neydi) Hello Kitty:Roller Rescue aklsdkasdkş Tamam adı kadar kötü değil.GAYET EĞLENCELİYDİ BİR KERE!

  

Tamam nerden sıyrılıp kurtulabilirim bilmiyorum da güzel oyundu cidden.VALLAHA BAK TAT! Tabiki sonradan windows 7 filan çıkınca oynayamaz oldum eski sürümde çalışıyodu...Yine de anıyorum...

Daha sonra Shrek oynadım (buydu sanırım), sanırım bir de Narnia vardı.




















O değilde ben bu resimleri düzgün koyamıyorum...
Narnia güzeldi ama,CD'sini kaybetmeyip bulsam yine oynardım.Aslında çaktırmayın diğerleri de güzel de olmayan itibarım ölmesin diye burdaki en düzgün gözüken Narnia olduğundan diyorum U.U Aa boşver ne itibarı,hepsi güzel bi ara bi şans verip oynayın derim ~=O=~

Tamamm bunlar 3 yıl önceki oyunlarımdı.Şimddi asıl davaya gelelim U.U

Alice:Madness Returns




                            Diş doktoru randevunuzu bir daha kaçırmayacağınızdan eminim =w="

Ha ben,Alice Harikalar Diyarı'nı acayip mal bir hikaye olarak gören bir insanım.Deli saçmasını geçtim kelime anlamıyla saçmaydı orijinal hikayesi.Tim Burton'ın filmini izlemedim ama orijinal halinden tiksindiğimi söyleyebilirim.

Bu oyunu kesinlikle Alice'in temasına yeğlediğimden çok sevdim.Bir normal bir de nightmare seviyesini oynayıp 2 kere bitirdim. Ha grafikleri ağız yardıracak boyutta değil,dünyanın en iyi oyunu da diyemem.Ama kesinlikle güzeldi.Trailerları sizi caydırmasın,o kadar iğrenç ya da ürkütücü değil.Bitirdiğinizde "_ _ _ yalancı trailerlar" konumuna geliyorsunuz.

Her şeyi geçtim OĞLUM İNGİLİZ BUNLAR!OYNA HEMEN! asdjlad şaka şaka.

Assassin's Creed/Brotherhood/Revelations

Assassin's Creed 1


(Brotherhood'un orijinal trailerını paylaşmadım BENCE BU ÇOK DAHA İYİ asdjkal herifler harikulade yapmış yarılmıştım gülmekten)

                                            Revelations (Burda İstanbul'a da gidiyonuz haa u.u)

Assassin's zaten dünya çapında ünlü bir oyun.Grafikleri muhteşem.Ki benim gibi grafik hakkındaki bilgisi (ki sadece gözüme nası gözüktüğüyle orantılı olduğunu da varsayarsak..) sadece iyi kötü orta olan biriyseniz bu oyunun grafiklerinin ne kadar güzel olduğuyla ilgili bana hak verirsiniz diye düşünüyorum U.U

Bende ilk iki oyun ve Brotherhood var ama grafikleri bilgisayarı öküz gibi kastığından oynayamadım...Çözünürlüğü kıstım ama pek yemedi. Yine de bir abuk duruyordu ve ben de daha iyi bilgisayarlarda oynamak üzere rafa kaldırdım.Umarım birgün oynayıp ölümüne zevk alırım ;w;

Ha şimdi "Bir de PC'de mi oynuyorsun sen paçoz?! Ahaha" olayı varsa sizde bana karşı şöyle açıklayayım.Ben  7. sınıfta zekiye gibi gidip Wii aldırdım babama.PS3 varmış bi de yaptı kulağımı kapayıp Wii'ye sarıldım...*iç çekiş* Şimdi geçmişteki beni bir yerde bulup yakalarsanız getirin de ağız yüz dalayım nolur bakın.

Bu oyunların hiçbiri Wii'ye olmayınca -en azından Türkiye'de.Yurt dışında var mı bilmiyorum ama oradan getirtmeye de ölümüne üşeniyorum- ben de mal mal kalıp PC'de oynuyorum tabi.Ama açıkçası halimden mutluyum.Bir de bilgisayar kasmayaydı iyiydi...

Prototype


Valla bu oyunu gezerken görmüştüm.Direk kapağı ilginç gelmişti. Daha almamış olsam da bir şans vermeyi düşünüyorum u.u 2. de çıkmış ama çok üşendim trailerı paylaşmaya affedin TwT"Şayet pek bir güzel duruyordu o da.

Portal/Portal 2

           
                                                                            Portal 1


                                                                         Portal 2


Ben burdaki robotu çok sevdim OAO (-İngiliz aksanından mı =_____=? -Haayırr >_< Tamam belki biraz .w.") Acayip tatlı/komik ama tabi GLaDOS'u uyandırdığı için Sheri biraz küfretmişti...Sonra o da sevdi sanırım o.O Emin değilim...

GLaDOS:How have you been?

İngiliz aksanlı robot: I think she likes you <.<

GLaDOS:I've been reeeally busy being dead,you know,after you murdered me!

İAR:YOU DID WHAT?!


Ya ben gittim geçenlerde aldım Portal'ı. (Buarada neden mi oyunlara kösülüyorum indirebilecekken? 1.İndirme konusunda kendime HİÇ güvenmiyorum askdlak 2.Bende öyle bir huy var.Kitap okuyacaksam bile arkadaşımdan almayıp gidip kendisini alarak mallık ediyorum.İlla kitaplığımda bulunacak yani o şey.İş bu olunca ben de gidip oyunu kutusuyla alıyorum tabi)

Sonra bu oyun kasar benim bilgisayarda diyip bekledim başka bilgisayar bulmak için.Bulamadım elbet.Dayanamayıp geçenlerde indirdim.Sonra bir baktım Portal 2 yazıyor.Öyle bir ekrana baktım,bir oyunun kutusuna baktım.Tam kutuda Portal yazısının yanına yapıştırılmış olan fiyat etiketine eğildim ve kazımaya başlayınca ordan bir 2 rakamı çıktı... *facepalm*

Böyle olunca Portal hakkında pek fazla bilgi veremeyeceğim.Hem Sheri varken benim ne haddime -w- Gidip onun blogundan okuyarak ayrıntılı bilgiyi edinebilirsiniz çocuklar UoU
http://jartiyerlimelek.blogspot.com/2012/06/robot-travmas.html

Herneyse o da olur deyip başladım dün oyuna Sheri de yanımdayken. Sheri GLaDOS diye kafayı üşütük bir robot var onun sesinden tırsardı dün oynayınca hiçbi haltı olmadığını gördü yendi korkusunu U_U Valla güzel oyun Portal,gayet ünlü zaten duymuşsunuzdur. Biraz zeka oyunu kalıbına giriyo evet, dün bizim de yaptığımız gibi bazı yerlerde küfredip NASIL YAPILCAK LAN BU diyerek gameplaylerine bakabiliyorsunuz.Ama eğlenirsiniz bence.

Daha sonra oyun listemde olan fakat paylaşmaya çok üşendiğim ve ilginizi çekerse bakabileceğiniz oyunlar:

God of War (Ne yazıkki PC versyonu yok ;_;)

Bunun da ikincisi çıktı mıydı neydi...Ayrıntısını bilmiyorum da intikam amaçlı tanrıları öldürüyorsunuz sanırım U.U Öyle günlük görebileceğiniz şeyler.Yunan mitolojisi de seviyorsanız ilginizi çekebilebilebilur =0=























Left For Dead/Dead Island/Resident Evil

Üççç güzell zzzombi ooyunu... Aslında sanırım artık zombilerden korkmuyorum ._. Yine de emin değilim. Ünlü olmaları dışında oynamadığım için iyiler mi yoksa hayal kırıklığı mılar bilmiyorum ama ilginizi çekerse deneyin derim <_<

 
left 4 dead

Final Fantasy

Yine oynamadığım için hiçbir fikrim yok bana Ninja göstermişti. Amaa güzel olabilebilur >.> Tabii birrsürü oyunu olduğu için hangisini oynayacağınız size kalmış.

final fantasy 7 pc game


Sonra bir de geriye Diablo 3 (hiçbir fikrim yok sadece adını biliyorum),Skyrim,Grand Theft Auto (GTA) 4 (Sulu pek sever bunu) ,Dragon Age,Crysis 2 (bu FPS mi ya :/ bilmiyorum değil sanırım) filan kalıyor da öldüm ben... Zaten çoğunun ilginizi çektiğini sanmıyorum =A=" Ama hiç yoktan Alice'i ve bir ihtimal Portal'ı sevebileceğinizi düşünüyorum.Yok Assassin's di God of War dı uğraşmak istemeyebilirsiniz anlarım.

VE BİLİN BAKALIM NAPTIM? Evet müzikler bir sonraki yayına ajsdlk Özür dilerim ama her seferinde konuları uzatıyorum ve diğer konuya ne iştahım ne de yerim kalıyor .-. Müzikleri de yarın muhtemelen yazarım zaten.



O değilde sıcaklar accık düzeldi mi nedir o.O?

Sayonara Minna-san <O>!

EDIT:AHH ÇOK ÖNEMLİ BİŞEYİ KOYMAYI UNUTTUM!!

Amnesia diye bir oyun daha vardı. Tam bilgim yok ama hafızanız kayıp olarak bir yere atılmanızla ilgili sanırım ve korku oyunu olarak geçiyor direk.Biz de dün Sheri'yle bakalım dedik ve elimize şöyle bir video geçti:


Oyunu boş verip direk bu videoyu izleyerek ölebilirsiniz...
Ama  gülmekten.İyi seyirler ve hoşça kalın ^o^

6 yorum:

  1. O Alice'liyi oynayacağım sanırım..Orjinal hikayelerini de Remakelerini de seviyorum @.@

    YanıtlaSil
  2. Oynaa oyna <w< Alice gayet iyiydi ya.Bu ikinci oyun aslında .-. 1.si de vardı da grafikleri çok kötüydü ama daha korkunçmuş o.O Neyse zevk alacağından eminim ^_^

    YanıtlaSil
  3. God of War'a sanırım 2.si de çıkmış dedin ya... Yazıklar olsun sana verdiğim emeklere nayt!
    Onu geçtim seni oyunlara yaklaştırmamalıymışım mıknatıs gibi yapıştın maşşallah. Öleceksin resmen oyun aşkından.
    Yalnız A. Creed in yenisi de çıktıydı. Hepsini oynamak istiyırım ama çoğ üşeniyırım ;_;
    Onu da geçtim, oğlum müziği neapacağn yea, hikayeyi koycam dememiş miydin sen bana -_- git hikayeyi koy işte. Zaten liseli şarkıları dinliyosun U_U ... Oğlum bi bak git!
    (bu arada youtube'dan oğlum bi bak git'in starwars ve sherlock holmes editionını izle çoğ komik :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ...çıkmamış mı 2. ._. AMA ÇIKTI YAZI-aa kolum yastık izi olmuş çok komik duruyo asdjkljl neden ya naptım ben OAO?!
      =,= yoh caanım o kadar da yapışmadım..Vallah bak.
      Ya bir yenisi çıktı mı çıkcak mıydı öle bişeydi tek hatırladığım üstünde bi fransız askerinin olduğu =o= ihtilale mi gidecektir nedir anlamadım.la kadın oynasa neden oynamıyon.hem senin bilgisayar kasmaz muhtemelen.
      ...bana bak bayan bunalım müziği lise şarkıları dinliyon deme baa!liseliler benim şarkılarımı dinliyo!sajdklasjd (nası oluyosa o iş)
      KOYACAMMM KOYACAMM BİLİYORUMMM!!!aklımda zaten kelime manasıyla ya bugün ya da yarın koycem.

      Sil
  4. neheheheh ninja da sana sövdüğüne göre hikayeyi yakın zamanda burda görürüz di mi owo
    harika bi trailer olayı olmuş bibem tebrikler uwu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off koyacam koyacam _ _ _ sadece nası bilmiyorum..

      Sil