9 Haziran 2012 Cumartesi

Biraz uzun oldu sanki ya ._.

Şimdi buraya edebi bişeler koymam gerekiyodu benim demi,hani ne biliyim şiir felsefik metinler filan.Neden yapmadım peki? Ödülümüz "Kızın bi yerleri yemedi" cevabını veren yarışmacımıza gidiyor,keyifli avuç yalamalar!
Dürüst olmak gerekirse bu yazdığım abzürdlükleri sadece üç en yakın arkadaşımla paylaşınca şimdi tüm internet mekanına açma fikri fazla korkutucu geldi.Bu nedenle hala cesaret sorunları yaşadığımı belirtebilirim.
Bu arkadaşları da belirtiyim artık içim daraldı lan sade "arkadaş" demekten:
Katanalı Şizofren Ninja ( favori -ve tek- ninjamız u.u Ben ona direk Yumoş/Yumi/Yuminoş/Yumoi diyorum .w.")
Jartiyerli Melek (utanarak sölüyorum ki bu adı ona ben buldum ._. pişman olmalıyı mıyım... Kısaca İkiz diye de geçer)
Sultaniye/Sulu (mevcut blogu yoktur Sulumun.onun blogu kalbimizde filan. Direk Sulu deriz, yingyang dostumuzdur birtanemizdir)

Herneyse.Ben biara o cesareti bulursam işe koyulcam merak etmeyin.Ama şimdilik laf olsun torba dolsun olayında olduğumdan ilgili olduğum sayılı şeylerden biri hakkında konuşacağım. Tabi bunu Ninjam bi önceki yayınında yapmıştı, bende işsiz vatandaş misali onun peşinden gitmekten başka bir çare bulamadım.

Evet çocuklar.Konumuz: Animeler <_<.




Güzeldir ya animeler. Biricik japonlarımızın yaptığı,yeri geldiğinde insan yardıran,yeri geldiğinde zırlatan,hoplatan,coşturan,geberten...(yarım saat sonra) ölçülemez bir fangirl krizine sokturup ilk kez telefonda konuşacağınız yakın arkadaşınıza küfrettiren (bunu yaşadım ben Ninjayla...fangirl krizlerini insanların yanında yaşamamaya özen gösterin.LÜTFEN.Dün geceki partide öküz gibi sarhoş olup kendinizi rezil etmekle aynı kapıya çıkıyor çünkü) zaman geçirici hoş bir uğraştır.Çizim yeteneğiniz varsa ayrı bir güzel olabilir.Yine tv'de çizgifilm izlemekle aynı mantık gibidir ama bir süre sonra animelere bağlanıp onlara "çizgi film" denildiğinde kudurabiliyorsunuz benden söylemesi.En azından ben kuduruyorum."Sanat eseri la onlar!" gibi bir tavır alınabiliyor yani.

Size önerebileceğim animeler mantıken izlediklerim olacak ._." Death Note,Bleach,Naruto,One Piece vb. animeleri çok duymuşsunuzdur zaten. Ben şahsen Death Note'u izledim,anime klasiklerinden zaten.Ama diğerlerine dokunduğumu söyleyemem.Fazla uzun olunca başlamaya cesaret edemedim...Ama siz azimle izlerseniz güzel sonuçlar alabilirsiniz belki u.u

1.Fullmetal Alchemist/Brotherhood

Ha bu da bir klasik.AMA NE KLASİK <_< Ölüp bitmiştim ben buna.FMA çok yönlü bir anime olduğundan her şekilde beni keyiflendirdi.Gülmekten altıma ettiğim,ekrana yapıştığım,salya akıttığım,zırladığım anlar baya oldu.Bi de baş karakter Edward'a fangirl olmamın da baya payı oldu tabi.Bana bu animeyi Ninja göstermişti.O da o zamanlar Edward'ı hayali ikizi yapmıştı.Ki aşırı fazla benziyolar tanısanız siz de hak verirsiniz.Ben de Edward'a o sıralar yamandığımdan kızı baldızım ilan etmiştim içten içe.Bİ DE O ZAMANLAR KIZLA SADECE İNTERNETTEN GÖRÜŞÜYORUM YÜZÜNÜ GÖRMEMİŞİM ._. Rezil olmadık (baya olduk çaktırma) çok şükür.Ama Edward Winry'le evlenince benim kafama bi lavlı su (kaynar su boşaldı sözcük grubunun fail niteliğinde evrimi) döküldü. Üstüne bi de çocuk yaptıklarını duyunca Winry'e küfür yarışmalarının ardı arkası kesilmedi.Kahroldum,içim cız etti yemin ediyorum.Gittimmmm geldimm yavaşça koptum animeden.Tabi yine gördüğümde yine çığlığı basarım o ayrı mesele.










 

Ben ilk fangirl krizimi bu videoyla yaşadım :D abartıyorum tabi ama yine de izlemenizi öneririm ;D





                          Şu sıralar en çok dinlediğim FMA şarkılarından.Umarım siz de seversiniz.

2.D.Gray-man

Ay ben bunu pek sevmiştim ;w; Yine çok yönlü animelerdendi.Çizimlerini baya sevmiştim,YİNE baş karakterini BAYA sevmiştim *headdesk...küfredip bu blogu bırakırsanız sizi suçlamam ._. ben fazla kolay fangirl olabilirim de...*.Ama ne yazıkki bir olay 5-10 bölümde geçebildiğinden insanı acayip sıkabiliyor.Bi de orda Lenalee diye bi kız vardı (benim tüm sorunum sevdiğim baş karakterlere yamanan kızlarla zaten.yoksa iyi biriyim yani =w0) Allen'la (baş karakter) aralarında geçenler ilerledikçe ben tırnaklarımı geçiriyodum böyle masaya.Hani düşününce kıskanç bir tip değilim ._. En azından ben öyle düşünüyorum.Bana göre sevdiğim karakterlere anti-kezban kızlar yamandıkça sorun yok benim için.Ama Lenalee de pek bi pislikti yahu.Kız "arkadaşlarımm bitanemsiniz siz benimm dünya parçalarımsınızz canımın içlerii~laa" yapıyodu gelene gidene.Hay o dünyana düşecek olan göktaşları biyerine girsin emi pis kezban! ABİ YEMİN EDİYORUM FANLAR BİLE KIZI KİMLE SHİPLEYECEKLERİNİ ŞAŞIRDILAR =_____=  o kadar uzun yani liste.
Ama boşverin Lenalee'yi siz izleyin izleyin u.u Allen'ı seveceğinizden eminim,çünkü şu herkesin sevebileceği karakterlerden biri. Ayrıca aşırı komikti değer yani.




3.Ao no Exorcist

Ah ah.Devam etmesini baya dilediğim animelerden.Komikti,olaylar heyecanlıydı.Bana Supernatural'ı filan hatırlatıyodu =w=" Uzun olmadığı için üstünde kudurmadım bu animenin ama kesinlikle tavsiye edebilirim.Konusu çok canlı olduğundan baymayacağından emin olabilirsiniz.








4.Ouran Highschool Host Club

Ha ben burdaki kıza -tek kız var zaten- başta ÇOK küfrettim. Ama ben her animede kızlara küfrederim alışılmadık bişe değil,fazla önyargılıyım _ __ _".Ama sonra kezban olmadığını çakınca bir sevdim bir sevdim~ Burdaki Hitachiin İkizleri favorimdir U.U KESİNLİKLE izlenmesi gereken animelerden.Bu da popülerdir zaten.Gülmekten ölmeniz muhtemeldir,kısaca tek kelimeyle süperdir.Bitiş şarkısını da pek severim yine U_U




5.K-ON

Biz arkadaş grubu olarak bu animeden çok etkilenmişizdir. Tabi zaman geçtikçe  Ninja soğusa da ben ve İkiz hala çok severiz.Kendimizle özleştirmiştik hatta. Ben Mioydum,Ninja Ritsu,İkiz Azusa,Suluysa Yuiydi.Muginin lezbiyen olduğunu iddia edip onu dışladık...*sigh* Ama bu animenin benim kızlarla olan bağımda büyük önemi olduğunu söyleyebilirim, bu nedenle benim için çok değerlidir.Ayriyeten yine baya komiktir,şiddetle tavsiye ederim.




6. Axis Powers Hetalia

Chuugoku canımdır benimm-aru *-* Ülkelerin insan olduğu bir anime,zaten amacı komik olmak+sosyal derslerinde yardımı dokunmuştu 8. sınıftayken UwU.Türkiyemiz Sadık Adnandır,çok severiz onu baya karizmatik olması bizi mutlu etmiştir.Avusturya,Küba,Polonya ve zaman zaman da Prusya dışında hemen hemen her karakteri severim.Bölümler 5'er dakikalık olduğundan çizi misali izleyebilirsiniz.Hani bunalır,anime isteğinizi yatıştırmak isterseniz falan...





7.Tsubasa Reservoir Chronicles

Lan bunlar bi yamanadı ben cinnet geçirdim.Mangası şükür ki Türkiye'de orda burda var ama bulamadığım için okuyamıyorum ;A; İnternetten de keyifli olmayacağını düşündüğümden inadına okumadım.Yalnız 50 bölüm boyunca filan ayrı ayrı maceralar yaşıyorlar,sıkıcı oluyor.Ben bi 15 bölüm izleyip direk OVA'lara atladığım için biraz mal profili çizsem de sizin de aynını yapmanız muhtemel =_= OVA'ları pek güzeldir ama,CLAMP'ten çıkmıştır zaten (CLAMP Tsubasa dışında xxxHolic,Chobits,izlememiş ve tırsmış olsam da Cardcaptor Sakura gibi güzel/ünlü animeleri çıkaran gruptur) yani arada zırlayıp Japon romantizmi isterseniz uygundur.

Not=O değilde ben ne zaman bu animenin lafını etsem kesinkes bir erkek topluluğu "Kaptan Tsubasa mı?Böhmm *Recep İvedik gülüşü* =w=" lafını geçiriyor.Böyle konuşmalara hazırlıklı olmanızı öneririm...







8.Another

Ben bunu yeni bitirdim.13 mü 11 bölüm mü öle kısa bir animedir.Zaten her bölümde bir kişinin gebermesiyle başlayan animede ileriki bölümlerde bölüm başına ölen kişi sayısı 5-6 ya çıkar.Ölümlere vereceğiniz tepkiler sırayla şöyle olur:
@A@ HOLY SHIT NASI GEBERDİ LAN O ÖLE
Q_Q AMANIN VALLAH PİS GEBERDİ
O_O Uuuu kan oldu ortalık
._. Biraz abuk öldü sanki ama yazık nan
=_= Yine mi biri öldü
_ _ _ Geberdi mi... Nihayet ben de başka anime izliyorum sandım
>w< Phuahua herkes geberiyo (evet.ister inanın ister inanmayın artık insanlar o kadar saçma ölüyor ki gülüyorsunuz.HARBİ YA KATILA KATILA HEM DE.Hani şu youtubeda mal kediler var ya.Aynen o misal insanların Marionun dırıtdıtdırıtdıt-dıt müziğiyle saniye başı öldüğünü düşünün.)

Buna rağmen çizimleri güzeldi.İleride klişe gelmeye başladıysa da hafif bir gerilim vardı yani.



9.H.O.T.D. (Highschool of the Dead)

Favori ecchi filan seçilmişti sanırım ama bi yerimden atıyo da olabilirim...Fazla sapıktır.Aslında çok fazla olduğunu söyleyemem Seikon no Qwaser,Mayo Chiki ya da Kampfer gibi animeler aklıma geldikçe ama hatunları iyi hormonlu olunca öyle bir etki yaratıyor ister istemez...Hormonları zor da olsa bir kenara itersek asıl konu zombilerdir. Özetlersek anime 4 daş hatunun, biri eh diğeri inek bir silah ustası olan iki oğlanla zombi katliamında döt gibi kalmasıdır. Kİ asıl bomba şu,ben küçükken kuzenimin vahşice şu atari salonlarında olan bir zombi oyununa heyecanla atılmasına maruz kalmış zavallı bir gencim.Ha bi de minnacığım o zaman, o pörtlek gözü ağzına kaymış ağzı da dizine değmiş kusmuk yeşili yaratıklardan bi zahmet korkıyım dimi.Poker face bir ifadeyle izledim tüm animeyi,Another misali insan çok etkilenmiyor bir süre sonra.Yine de zombili birkaç rüya gördüm ileriki zamanlarda ve Ninja da bana güzelcene küfretti.Eh,hakettim sanırım...




10.Soul Eater

Pek belirli bir konusu olmadığından insanı arada sırada "ne arıyom lan ben burda" diye bıraksa da yine çok güldüğüm bilindik animelerden.Emoticon yapılmaya değer sahneleri vardır,Death the Kid favorimdir.İzleyiniz,izlettiriniz.



Sanırım yeter bu kadar.Not: 1'den 10'a kadar olan sıra favorilerime göre değil karışık yazılmıştır.Bunun dışında size önerebileceğim animeler: Code Geass,Kampfer (ecchi uyarısı),Mayo Chiki (accık ecchi uyarısı),Pandora Hearts,xxxHolic.Daha önerirdim belki ama artık ne siz hayattasınız,ne de ben.Ruhlarınızı aldığım için özür dilerim dostlar.Eğer yeniden hayata dönerseniz -ve gözleriniz bana ve yazdığım uzun yazılara küfretmezse- bir sonraki yayınımızda görüşmek dileğiyle~



2 yorum:

  1. İzlediğin animelerin %70 ini izlettirerek utanmadan sıkılmadan psikolojine mıçtığımı farkettim.
    AMA SORUN YOK! Elimde hala uzun bir liste var |:D
    Ayrıca blog yazarak sıyırabileceğini sanma. İstiyorum o hikayeyi ...ee NAYT. Hani dediğim gibi tek yapman gereken copy paste >_>
    Not: Cidden Ed'e benziyo muyum ;A;
    Not2: Ed e Edward demeyi kes her seferinde paranoyayla 'CULLEN?! D:<' diye sormaktan yoruldum.
    Not3: Edward Limoni hala sizi bekliyor leydim şatosunda, İngiltere'de, 1850'lerde, limon sarısı saçları ve gözleriyle falan hani... HANİ... BABAMI BEKLETMESENE OĞLUM! D:

    YanıtlaSil
  2. .__. neyse..psikolojimden umudu kesmiştim zaten TwT"
    ya gülüm copy paste yapam da...hani bi anda ağır bi edebi dalga,şiirler falan.Küfredilcek gibi olmaz mı .-.
    1.FAZLA BENZİYOSUN.Zaten ful sarı olmanı geçtim abi çocuk harbi abin olabilirmiş <_< dün izledikten sonra onu anladım.Tüm kişisel özelliklerin aynı yani.
    2...Geberebilirsin.İzin veriyorum.BEN EDWARD KALINDAN NİYE BAHSEDİYİM GERİZEKALI
    3. O herifi asla affetmicem Ninja.Yamanmıycam da...O TERMİNATÖR GİBİ BİŞE BENİM İÇİN.MASUM.DEĞİL.
    ha evet.GERİZEKALI BACAĞINI NASI ÇIKARDIN

    YanıtlaSil