28 Haziran 2012 Perşembe

Ortaya karışık <.>

O değilde balıkların nasıl bakacağını göstermek isteseydim bence şöle olurdu: <.> nehehe...ya da bukalemunların.

Tamam çok hoş bir giriş yaptım uwu" Nedense şuan içimde ilginç bir mutluluk var ve bu hiperaktivite olarak bana geri dönüyor ki bu da sadece durduğum yerde zıplamamdan ibaret ama olsun.Sanırım nedeni de internetimin günler sonra geri gelmesi ;W;... Ayrıca ne mantıksa kafam fikirlerle dolu ve bu da güneş tutulmasından da nadir bir olay olduğundan oturup yazıyım dedim.

Elbet fikirlerden kastım bahsetmek istediğim birbirinden alakasız bir sürü şey.Neyse,sonucu göreceğiz =w="

Konu haritamıza bakalım efenim:

Anime takviyesi-Bir öncekiler yetmezmiş gibi

 -Dil şöleni ve bir İngiliz hayranının hazin sonu...


Müzik olmadan ben bir hiçim!
-Vocaloid,cırtlak sesli teknoloji harikaları!
-Glee! Ergenik mi,değil mi?

Gamer Girl: Grafikler size hiç bu kadar güzel gelmedi!


Animelerden girersek konuya,sadece 2 anime ekleyip kapayacağım olayı efenim.

İlk animemiz geçen yayınlarımda hangi beyin özürlülüğüne hizmetse Legend of Korra'yı unutmamdı!!


Affet beni Korra ;_;!

Neysem,bir avatar hayranı olaraktan hangi kafayla hatırlamıyorum ama The Last Airbender bittikten sonra Avatar'ı direk unutuverdim ben.Direk sıkıldım filan,o da neymiş =A= modlarına girdim bir süre sonra. Amma velakin Korra'nın haberini duydum tabi.Yeni avatar hem de kız! vuhuw değil mi. Bir de su elementi favorim olduğundan mutlu olmam gerekirdi yani. Tabi adı garip geldi önce.Korra ne lan =_= oldum,ama sonra dedim..Aang,Katara....Saçma sapuk adlar ne bekliyosun kızım.

Hiçbir beklentim olmadan başladım seriye. Muhtemelen berbat olacak =A= diye,sonra o lafı yedim tabi ben.

Tek kelime etmeden eğer Avatar hayranıysanız ve hala izlemediyseniz kaldırın o güzel popolarınızı ve izleyin direk diyorum U.U Geçen pazar sezon finali yaptılar ve ne diyim,ekranı yedim abi.

  

YEEEY FART BENDER asdkasşldkaşd


"WHHHHHHHUTTT" ifadesi bu oluyor azizim u.u





Olum Aang'in oğlu bu ya ;_; Herkesin öldüğünü düşününce kötü oluyo insan.Ahh ah Tenzin >w< Herif çok komik.Gerçi şahsen kesinlikle işe yaramaz olduğunu düşünsem de yaşlı herif yani.Yine de Aang'den sonra güçsüz geliyo tabi.

Evett Korra'yı da geçersek.Sıradaki animenin adı FAZLA uzun.Ama adı sizi caydırmasın,ağlamak istiyorsanız   harika yani.Allahım sümüklerim aka aka izliyorum yemin ederim.Ki o kadar ağlayan biri değilim animelere.Aslında bu kadar kötü düşününce hiç birine ağlamadım bundan önce =_= En fazla gözümden yaş aktı.

Ano Hi Mita Hana no Namae o Boku-tachi wa Mada Shiranai U.U (O gün gördüğümüz çiçeğin adını hala bilmiyoruz)

HAYIR KAFAMDAN ATMADIM ADI BU >_< =_=.Herneyse,dediğim gibi çok duygusal bir anime.Mendilsiz gidip benim gibi sümüklerinizle başbaşa kalarak izlemenizi önermiyorum.


Amanın çok uzun olcak yine bu yazı ;_; İyisi mi ben oyunlar kısmını apayrı bir yazıda anlatayım sizlere....Napıyım.

Eeevet arkadaşlar.Şimdi eğer sizde ben ve arkadaşlarım gibi aşırı gelişmiş otakularsanız animelerdeki Japonca kavramlar size giderek tanıdık gelmeye başlamıştır.Hatta bir bakmışsınız bir kaç kelime Japonca terim biliyorsunuz O.O! Amanın amanın yoksa deminki cümleyi altyazısız anladınız mı <.<!? Vuhuww tebrikler ^w^!

Açıkçası ben,iki sayısal kafanın çocuğu olarak sayısaldan nefret ediyorum+hiç beceremiyorum.Sözelciyim ben olum! diye geçiniyorum ortalıkta.Ama çalışmayıp arada onları da batırınca morsuyorum biraz.

Amma velakin asla bana sırtını dönmeyeceğine inandığım dal:Diller.Valla seviyorum ben dilleri ne diyim.İngilizceyi tamamen bitirip Japonca ve üşenmezsem Fransızca öğrenmeyi çok istiyorum ;_; Fransızcayı atabilirsin belki de Japonca kesinlikle hayalim ;A;!

Zaten Japon kültürüne hayranız değil mi çocuklar U.U Yani...Siz direk animeleri izliyip sahne arkalarını merak   etmiyor olabilirsiniz gerçi ._." Ama ben seviyorum Nihon'umu be abi ;w; Kısmet olursa gitmek istiyorum hayatımda en azından bir kere ;A;...*acıklı keman sesleri*


Neyse,Japon aşkından başka benim sulandığım bir millet daha var.Tahmin edin bakalım UwU?
Diyeceğim de uğraştırmayayım sizi boşverin.

EVET!DOĞRU CEVAP:İGİRİSU yani ENGLAND yani İNGİLTERE!!


Hani amacım ne...Bilmiyorum. Genelde İngilizler kibar olmalarıyla filan tanınırlar ya hani centilmenlikti asaletti vıttır zıttır.Ondan ısınmış olabilirim ama şu yüzyılda öyle bir şey beklersem avucumu tuzlayıp da yalarım o ayrı mesele.Yine de büyük bir sempati duyuyorum İngilizlere.Özellikle erkekleri pek bir tatlı geliyor ;w; Aksandan vurulan kezban mode activate.

Sanırım İngiltere'ye gitmek Japonya'ya gitmekten çok daha kolay olacağından bu konudaki umutlarımı daha yüksek tutmalıyım...*iç çekiş*
Eğer sizin de gitmeyi çok istediğiniz bir ülke varsa umarım gidebilirsiniz sevgili okurlar ;^;...Bu konu başlığını da çok sevdiğim bir İngiliz'i size tanıtaraktan kapatıyorum.

Charlie Mcdonnell!charlieissocoollike hesabıyla da bilinir.Videolarında kafadan atma şeyler yapıp sizi kendine aşık edebilir U.U Ayrıca eğer aksandan vurulma olayımda benimle dalga geçtiyseniz bunu dinleyip de aynı duruma düştüğünüzde sizleri göreceğim =W= NİHAHAHAH!






O değilde...Çocuk harbiden kamera önünde saçını boyadı...Ahh neyse tatlı işte.



"Wait till it's completely cool." asjdklasdjlajl

En sevdiğim üç videoyu yükledim ama eğer severseniz buradan daha fazlasını izleyebilirsiniz u.u

Tamam...Lanet olsun ki müzikler kısmına da gelemiycem askdlşak.Biliyorum programın yarısından fazlasını kestim ama bir günde iki yayın gayet yeterli bence U.U Zaten çok uzun yazıyorum ;_; Normalde çenesi düşük değilimdir ama her şeyi betimliyim filan derken uzadıya uzuyo =,="

Neysem.Bir sonraki yayında müzik ve oyun konularıyla buluşmak üzere ^w^! Sayonara~

4 yorum:

  1. Charlie Mcdonnel'ı çok seviyorum bir de, çok tatlı lan. :D Videoları ve aksanı da çok komik - Amerikan aksanından söz etmiyorum, normal aksanı yani. :D
    Bir de şu kısaltması "Ano Hana" olan seriye başlamayı düşünmüyorum, çünkü izleyen HERKES çok beğeniyor ve en sonunda çok ağladıklarını söylüyorlar. Zaten duygusalım, bitince kendimi paralayacağım bi' seri daha istemiyorum yani. U.U
    Japon kültürüne hayran değilim aslında, yani ben animeleri izliyorum tek. İnsanların hayran olmalarının sebebi de hayallerindeki şeyleri Japonya'ya uygulamaları ya da animelerdeki gibi bi'yer olduğunu sanmaları bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Charlie çok süper ya :D Komik ve tatlı da videolarında çok doğal böyle, öyle olunca hemen bağlıyor insanı >w<
      Ya Ano Hana'nın BU KADAR duygusal olduğunu bilmiyodum ben .-. başladığımda konusu hüzünlüydü de ok deyip geçtim.Biraz daha sonra gözümden yaş akar oldu.En son 11. bölümünü izledim geçenlerde bir baktım böhür böhür zırlıyorum U^U" Ben de senin gibi duygusal bir tipim aynen de ilk defa böyle kötü zırladım bir animeye T_T Dayanamayacağını düşünüyorsan akıllılık etmişsin bence ama u_u İNSANI PARÇALIYOR ÇÜNKÜ BU PİS ANO HANA >^<!
      Japonya konusunda da.Evet haklı olabilirsin muhtemelen öyle =,=" Fakat yine de yapılanları ya da bazı mekanları görünce için eriyor.Ben anime yüzünden değil de anime aracılığıyla Japonya'ya bağlandığımı düşünüyorum da belki de yanılıyorumdur o.O

      Sil
  2. Ano Hana ;_____; son bölümün başında ağlamaya başlamıştım ya ;3; ve seninle diller konusunda aynı hissi paylaşıyoruz*.* bende ingilizceyi bitirip japonca sonra almanca sonra ispanyolca düşünüyorum -.-(bu sadece bir hayal D:) ve Korra asdgha!!! Avatarı seviyorum ama tüm animeyi bitirmedim nickden izleyebildigim kadar >.> ama Korra!! Fazla söze gerek yok abi o Korra =w=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuu dil dostuu! \<..>/
      Ohh senin liste baya uzunmuş O.O Biz Almanca'yı okulda da görüyoruz ya,ondan önce ilkokulda da görüyordum ben.İlgimi çekemedi bir türlü ._. İspanyolcaysa hem çok kullanışlı bir dil hem de kolaymış sanırım.Ama nedense ona da pek ısınamadım.Yine de yedek listemde ama Fransızca'yı küfredip atarsam ona yamancem <.<
      Korraaa aşkdlş! Oha nickte çıkıyo mu .-. *tv cahili*...Bilmiyodum =,= Hemen izlee oAo Dayanılmaz derecede bak OAO

      Sil