2 Haziran 2012 Cumartesi

Birine bakıp çıkacağım...

Selam! Direk konuya girersek neden bu blogu açtım bilmiyorum. Arkadaşla gaza geldik, o yazdı ben bıraktım takmadım bu şeyi.Beceremeyeceğimi düşünüyordum -ki hala düşünüyorum. Ama deneme yapacağım sanırım biraz,yanlışlıkla web cameramı açık bırakıp ekrana bön bön bakan halimi ortalıkta yine yanlışlıkla yayınlayıp kimliğim deşifre olmadıkça sorun yok sanırım.

Şöyle de bir olay var: ben havadan sudan konuşamam. Hatta belirli bir konu olmazsa direk açılmaz çenem.E insanlarla da konuşmaya bayılmıyorum.Napacam ben ne yazcam bu şeye?

Cevap şu,benim bir hikayemsi metinlerim var kendim yazdığım.Kendi hayal dünyam diyelim,bas baya karakterleri hikayesi olan,sıkıldıkça düşlediğim evren ve olaylar bütünü.Önceden sadece aklımda kaldıysa da birkaç yıl önce dostlarımla paylaşmam üzerine aktif -yani..yarı aktif..genelde yazmaya üşeniyorum da..ehe- olarak bilgisayarda yazmaya başladım.Eğlenceli olunca bırakmadık, onların da sahiplendiği karakterler olunca kişisel gelişmiş Sims'imiz gibi bişeye dönüştü bu. Yine kendi hikayem dediğime bakmayın. Onlarsız hikaye filan olmazdı. Altyapı danışmanlarım olarak takıldığım şeylerde bana büyük yardımları dokunuyor,karakter ve olay buluyorlar, hatta resim ve anime çizerler olarak gerçekmiş gibi bu karakterlere üniforma bile tasarladıkları oldu sağolsunlar.

Öyle olunca "bizim" hikayeye dönüştü bu olay.Hatta bitirmeyi becerirsem kitap olarak da bastırmayı düşünüyoruz fotokopicide. Tabi sadece 4 kopya filan olacak ama manevi değerini tahmin edebilirsiniz sanırım.

Kısaca böyle. Ana hikayeyi mi koyacağım yoksa sadece randomları mı bilmiyorum.Random dediğimiz şey de arada aklımıza rastgele gelen,fakat hangi kitapta olacağına karar veremediğimiz hatta yer alıyor mu onu bile bilmediğimiz arka plan misali olaylar. Ben genelde duygularımı karakterlere dökmek için ya da sıkılıp ilham gelmediğinde yazıyorum. Roman olarak yayınlamıycaz sonuçta, içimizi dökelim diye saçmalıyoruz öyle işte.

Olay budur gençler u_u. Son olarak da şunu diyeyim, ben bu olayı sadece arkadaşlarımla vakit geçirmek ve mutlu olmak için yapıyorum. Ödüllü bir yazar da değilim, o yüzden yazdıklarım da altın olmuyor hani. Yapıcı yorumlarınıza minnettarım,ama lütfen nazik olun. Eğer beğenmediyseniz o sol üstteki "önceki sayfaya geri dön "tuşu orada,değil mi? Hoşunuza gitmemesini anlayışla karşılarım,ama eğer gösteriş ya da büyüklük olsun diye saçma sözler sarf edecekseniz- of etmeyin işte aman. Bakıp çıkın sadece.

3 yorum:

  1. AĞLIYCAM SANIRIM... ;__; Ihıağğğ

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Istırırım sizi f.f. özellikle ninjamın -ad vermeyin oğlum.YEŞİMİM BEN YEŞİM .^. harbiden vermeyin.facegöt denilen zararlı maddeler var demi- şeyetmesi beni şeyetti...
    ve ikiz.yaz.YAZ Bİ ZAHMET LÜTFEN ._. İSTERSEN KATELE BURAK'A HÜZÜNLÜ SAHNE ATIYIM DA YAZ BİŞİLER

    YanıtlaSil