9 Eylül 2012 Pazar

5 saatlik fujoshi

Öncelikle belirtmek isterim ki:

FAK THIS SHIT FAK FAKFAKFAKFAK !!!!!KLJKLJkl!é!é!!!!11"k"ljklasds HOW THEFUCKblalskajl FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!jasdklasjdkl  JAPANESEWHYSOSADISTBAPYOUBAPALLOFYOU NOOOOOOOWASLŞDKASLŞdklşAKDLŞAskdlş 

    Neden.Nande.Why. Almancasını hatırlamıyorum anasını satıyım da umrumda değil yani. Nande anasını satıyım.Nande.

Japonların sadist olmasından bıktım. BIKTIM. BIKTIM YAHU BEN YORULDUM.

Tüm bu gürültünün arkasındaki sebep? Tabiki anime. Hangi anime? No. 6. Neden izleyip kendimi öldürdüm? Unazo-sama'nın suçu U_U


That's right sensei. You are the real reason why i'm in so much pain right now. Allah belanı vermeye kız.

İnsan bi uyarmaz mı. Bak ölceksin ona göre demez mi. Yazık değil mi. YAZIK DEĞİL MİEĞGH ;_;

Kaç saat sürdü lan...5 saat mi ._. 5 saat içinde bi insan nası:












gibi bir halden







gibi bir duruma düşebilir?



Aklımdan geçen düşüncelerin haddi hesabı yoktu lan. Bir yandan hayatın ve insanlığın anlamını düşünürken bir yandan da gay bir ilişkiyi shipleyip bir yandan da arada kalan kezbana sövüp o da ölünce üzülmek hafiften ilginç kaçıyormuş benden söylemesi.

İçimden bir ses blogger'ı tumblr'a çevireceğim diyor ama neyse tamam susuyorum.

İlk bölümde ben:












İkinci bölümde: (direk hart hurt diye "seviş benimle o.o" dedi kız..yuh yani.yuh kezban.)



Bu Samwell mi lan yoksa <A<







Shion Nezumi'yi öptüğünde:

















Shion kafayı sıyırıp Nezumi ağlamaya başladığında: (bkz. <-- bu kız sadistleri çekici bulur,ağlayan heriflere de  ölür)















Safu'nun geberceğini anladığımda:


happysad















Shion Nezumi'ye sövdüğü sırada Nezumi vurulduğunda:












Shion vurulduğunda&öldüğünde&Nezumi şarkı sölediğinde:






Shion dirildiğinde:














Nezumi Shion'u öptüğünde:















Veee sonunda Nezumi kaybolup ona ne olduğunu anlayamadığım için geçirdiğim histeri krizinde:









Öle yani true story. Ha bir de gifleri seviyorum o.o

Ahh dostum...Neden Japonlar bu kadar acımasız..

2 yorum:

  1. Normal bu krizler kuzum U_U No.6'yı izleyen her adamın daha dogrusu her fujoshi'nin yaoi bitirdiğinde başına gelen şeyler. Ben çok yaşadım ama atlatmanın çok iyi bir yolu var: Daha fazla yaoi izlemek!! Durmamalısın Nayt, aç hemen yaoi anime izle, No.6'nın acısını en iyi onlar alır çünkü ;___; Mesela ben No.6'yı indirmeyi yeni bitirdim birazdan animeyi baştan izleyeceğim U_U ve fujoshi manyamış fan girl topluluğuna hoş geldin Nayt ;w;

    YanıtlaSil
  2. ;_; Ahh ah Unazo-sama-sensei, beni bu yüce topluluğa kabul ettiğiniz için size en derin minnetlerimi sunmama izin verin.
    Ama ama nasıl yapcam ;A; Ya onlar da kavuşamazsa ve her şey bittiğinde yine o iç burkan ama bir o kadar artiz japon karıların sesini duyarsam! Nasıl dayanacağımm TTATT Öğret bana sensei, sen nasıl dayanıyorsun!

    YanıtlaSil