2 Mart 2013 Cumartesi

Nayt is on da haus

Hayır bebeyim, o tipi kaymış bir İngilizce... Bilmiyorum zenci serseriler gibi konuşmak her zaman ilginç bir hobim olmuştur.

Neyse. Ne diyorduk.Ha:



Selamın aleyküm bebeler -w-

Ben neredeydim diye merak edeniniz varsa...Ben.Ben.
Ben hep burdaydım aslında <-<
DINDINDINN!

Ya açıkçası ne biliyim internete ulaşamama ya da bilgisayarı açamama gibi bir sorunum yoktu. O konular açısından rahat bir liseliyim. E madem öle neden ölü taklidi yapıyordun sen Nayt?

Bu suçu başkalarına atmak gibi olmaz umarım.. Aga benim buraya takılma amacım gerçek hayatta yapma özürlü olduğum şeylerden birini gerçekleştirmek: Yani sosyalleşmek. Bunun yüzünden yazı yazıyorum yani ünlü olmaktı oydu buydu ona benzer bi amacım yok. Eh pek bir tepki gelmeyince de sıkılıyorum, umudumu kesiyorum falan filan. Sürekli bir sıkılıp burdan toz olup laf edip bir canı çektiğinde geri dönen iki yüzlü dengesizler gibi olmak da istemiyorum. Öle olunca da bildiğin toz oldum yerin içi- yok yer yarıldı yerin içi-...AMAN S**TİRİP GİTTİM İŞTE =A=

Kendi kendime konuşmak istemiyorum, onu her daim yapıyorum zaten. Yani her yazıya da yorum yazılmaz, ne biliyim denecek bişe yoktur. Ama demek istediğim, yani demek istediğiniz bişey ya da eklemek istediğiniz bir düşünce şu bu HERNEYSE öle bişey varsa lütfen yorum yapın. Üşenmeyin yani. Lütfin.

Ya da Sheri'nin dediği gibi yorum yapmazsanız sizi uykunuzda keserim taktiği var. Öle yani qlwekşq

Yani herkese suç atmakla da iş bitmez. Ben de yorum yapma açısından pek aktif bir hatun değilim... İş facebook'a dönsün istemiyorum sanırım öle bir antipatim filan var ama eh,burası facebook değil. Bu yüzden kendimi de yerip bu olaylarda daha aktif olmaya çalışacağım anacım.

Herniysem. Yeterince uzun bir giriş oldu. Kısaca hoş bulduk UwU

2 yorum:

  1. Blogger'da yorum yazmak çok kutsal bir şey U_U Yorum yazın, yazdırın, sosyalleşin accık. Hem yorum yapınca insanın zihni açılıyor. Öhöm hoşgeldin bu arada .A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eft bende öyle şey etmeye çalışmekteyim efenim U-U Teşkirler sağolun varolun~

      Sil